Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z komplikacją


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 daw-k

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:39
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.02.2012 20:43

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define ILOSC_MIN_GRACZA 2 // tutaj ustali ilośc min
#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandir(Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM),zmniejszona grawitacja, 2 miny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new ilosc_min_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];

new sprite_blast;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
       register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

        register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
                entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
public plugin_precache()
{
        precache_model(model);
        sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public cod_class_enabled(id)
        {
        ma_klase[id] = true;
        ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;
        return COD_CONTINUE;
        }
public cod_class_skill_used(id)
{               
        if (!ilosc_min_gracza[id])
        {
                client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }

        ilosc_min_gracza[id]--;

        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
        entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
        entity_set_origin(ent, origin);
        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

        entity_set_model(ent, model);
        entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

        drop_to_floor(ent);

        set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);


        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
        if(!is_valid_ent(ent))
                return;

        new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
        if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
        {
                new Float:fOrigin[3];
                entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

                new iOrigin[3];
                for(new i=0;i<3;i++)
                        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

                message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
                write_byte(TE_EXPLOSION);
                write_coord(iOrigin[0]);
                write_coord(iOrigin[1]);
                write_coord(iOrigin[2]);
                write_short(sprite_blast);
                write_byte(32); 
                write_byte(20); 
                write_byte(0);
                message_end();

                new entlist[33];
                new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

                for (new i=0; i < numfound; i++)
                {               
                        new pid = entlist[i];

                        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                                continue;

                        cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
                }
                remove_entity(ent);
        }
}

public ResetHUD(id)
        ilosc_min_gracza[id] = ILOSC_MIN_GRACZA;

public NowaRunda()
{
        new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
        while(ent > 0) 
        {
                remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "mine");   
        }
}

public client_disconnect(id)
{
        new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
        while(ent > 0)
        {
                if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
                        remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
        }
}

Oraz proszę o przerobienie na ADMIN_LEVEL_F

#2 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 24.02.2012 20:53

żeś namieszał w kodzie i to porządnie :P

załącznik :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#3 daw-k

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:39
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.02.2012 21:48

Prosił bym jeszcze o dodanie do nie go żeby nie było słychac jego krokow

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 24.02.2012 21:56

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk

do

Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 07.12.2012 22:03

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych