
Podaje tutaj kod sma ;D jeżeli ktoś zrobi oczywiśćie dostaje +

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "CSI";
new const opis[] = "Ma skilla pod (E) Dystansowe oszolomienie , po nacelowaniu celownikiem na gracza";
new const bronie = 1<<CSW_AK47| 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ilosc_uzyc[33], oszolomienie[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc_uzyc[id] = 2
client_print(id, print_chat, "[CSI] Klasa stworzona przez _nothing_.")
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_uzyc[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc_uzyc[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
if(oszolomienie[id]+10.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Skilla mozesz uzyc raz na 10 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
oszolomienie[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_uzyc[id]--;
przekrec_ekran(id, ofiara)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public przekrec_ekran(id, ofiara)
{
new Float:badvec[3] = {-200.0, -200.0, -200.0};
for(new j = 0;j<6;j++)
{
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
}
}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == true) {
ilosc_uzyc[id] = 2;
}
}