Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie klasy CSI


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 NervusAngello

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:86
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skalb
Offline

Napisano 23.02.2012 18:30

Cześć wszystkim ;) Mam tutaj klasę którą stworzył Nothing ... klasa ta u mnie na serwerze jest niestety dość słaba , i dlatgo też jeden z graczy zaproponował aby przerobić ją tak aby miała 1/4 szansy ze "oszołomi" gracza Mam nadzieje że wiecie o co chodzi ? ;D
Podaje tutaj kod sma ;D jeżeli ktoś zrobi oczywiśćie dostaje + ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "CSI";
new const opis[] = "Ma skilla pod (E) Dystansowe oszolomienie , po nacelowaniu celownikiem na gracza";
new const bronie = 1<<CSW_AK47| 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ilosc_uzyc[33], oszolomienie[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc_uzyc[id] = 2
client_print(id, print_chat, "[CSI] Klasa stworzona przez _nothing_.")

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_uzyc[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc_uzyc[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;

get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){

if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
}

if(oszolomienie[id]+10.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Skilla mozesz uzyc raz na 10 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
oszolomienie[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_uzyc[id]--;

przekrec_ekran(id, ofiara)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public przekrec_ekran(id, ofiara)
{
new Float:badvec[3] = {-200.0, -200.0, -200.0};
for(new j = 0;j<6;j++)
{
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
}
}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == true) {
ilosc_uzyc[id] = 2;
}
}


#2 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 23.02.2012 18:37

oszolomi masz na mysli olsepi??

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#3 NervusAngello

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:86
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skalb
Offline

Napisano 23.02.2012 19:53

Nie kolego klasa ta ma wbudowanego nowego skilla i gdy klikniesz "E" używa tego skilla , a mi chodzi o to aby skil się automatycznie używał ;) i żeby była 1/5 szansy na to ; )




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych