Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Pistolet po zmianie drużyny

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 WubuWubu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:xaxax
Offline

Napisano 17.02.2012 20:08

Siemanko. Mój problem jest następujący, wytłumaczę go na przykładzie snajpera:
Snajper w terro ma glocka, po przerzuceniu przez PTB do ct, traci swój pistolet i nie dostaje USP. Oczywiście tak samo jest z innymi klasami.
Mógłby mi ktoś napisać gdzie mam szukać błędu? Oczywiście proszę nie pisać "dodaj każdemu deagle" bo to bez sensu :|
Bardzo mi zależy na naprawieniu tego, aby każda klasa po przeniesieniu dostawała odpowiedni pistolet do teamu.
  • +
  • -
  • 0

#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 17.02.2012 22:16

Daj całą zawartość tego:
if(nowa_klasa_gracza[id])


znajduje się to w
public Odrodzenie(id)

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 WubuWubu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:xaxax
Offline

Napisano 17.02.2012 22:40

if(nowa_klasa_gracza[id])
        UstawNowaKlase(id);
O to chodziło?
  • +
  • -
  • 0

#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 18.02.2012 02:34

tak o to chodzi, tylko prosimy o cala zawartosc

Użytkownik RPK. Macior edytował ten post 18.02.2012 02:34

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 WubuWubu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:xaxax
Offline

Napisano 18.02.2012 10:22

if(nowa_klasa_gracza[id])

        UstawNowaKlase(id);

    

    if(!klasa_gracza[id])

    {

        WybierzKlase(id);

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

    

    DajBronie(id);

    ZastosujAtrybuty(id);

    

    if(punkty_gracza[id] > 0)

        PrzydzielPunkty(id);



    return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 0

#6 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 18.02.2012 15:47

Dodaj to:
   	 switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}


do :
    if(nowa_klasa_gracza[id])
{

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych