Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 12.02.2012 01:44
Popularny
Możesz położyć elektromagnes, który przyciąga bronie wrogów, gdy tylko oni wejdą w jego zasięg.
cod_magnets 1 - ilość elektromagnesów (standardowo 1)
cod_magnetradius 400 - zasięg elektromagnesu (standardowo 400)
cod_magnettime 20 - czas trwania efektu (standardowo 20 sekund)
Standardowa
codperk_elektromagnes.sma 5,76 KB 528 Ilość pobrań
codperk_elektromagnes.amxx
codperk_elektromagnes.amxx 9,3 KB 42 Ilość pobrań
cstrike.rar 64,1 KB 667 Ilość pobrań
#2
Napisano 12.02.2012 09:41
na pewno go kiedyś wykorzystam
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#3
Napisano 12.02.2012 09:53
#4
Napisano 12.02.2012 09:59
#5
Napisano 12.02.2012 10:12
+
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#6
Napisano 12.02.2012 13:48
Napisz, że nie zrobiłeś tego perku osobiście.. I w ogóle Peyote pozwolił ci udostępnić jego perk ?
w .sma jest napisane w autorze "QTM_Peyote".
Kod sklejałem z fragmentów m.in. z jednego packa z tego forum, a zresztą pluginymody nie działają to jak można inaczej załatwić sobie to cudo?
#7
Napisano 12.02.2012 19:02
#8
Napisano 12.02.2012 19:12
#9
Napisano 12.02.2012 19:19
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Elektrozolnierz";
new const opis[] = "Posiadasz magnez militarny";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_perk[33];
new pozostale_elektromagnesy[33];
new pcvar_ilosc_elektromagnesow, pcvar_zasieg, pcvar_czas_dzialania, pcvar_widocznosc_fali;
new sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
pcvar_ilosc_elektromagnesow = register_cvar("cod_magnets", "1");
pcvar_zasieg = register_cvar("cod_magnetradius", "400");
pcvar_czas_dzialania = register_cvar("cod_magnettime", "20");
pcvar_widocznosc_fali = register_cvar("cod_wavesvisibility", "5");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("magnet","MagnetThink");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");
precache_sound("weapons/mine_charge.wav");
precache_sound("weapons/mine_activate.wav");
precache_sound("weapons/mine_deploy.wav");
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true
NowaRunda_magnet();
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (pozostale_elektromagnesy[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz elektromagnes!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
pozostale_elektromagnesy[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "magnet");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + get_pcvar_num(pcvar_czas_dzialania) + 3.5);
entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");
drop_to_floor(ent);
emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_charge.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/mine_deploy.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 3.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
{
NowaRunda_magnet()
pozostale_elektromagnesy[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_elektromagnesow);
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "magnet");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "magnet");
}
}
public NowaRunda_magnet()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "magnet");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "magnet");
}
}
stock get_velocity_to_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] )
{
new Float:fEntOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin );
// Velocity = Distance / Time
new Float:fDistance[3];
fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0];
fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1];
fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2];
new Float:fTime = -( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed );
fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime;
fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime;
fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime + 50.0;
return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] );
}
stock set_velocity_to_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed )
{
new Float:fVelocity[3];
get_velocity_to_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity )
entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity );
return ( 1 );
}
public MagnetThink(ent)
{
if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!entity_get_int(ent, EV_INT_iuser1))
emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_activate.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, 1);
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = get_pcvar_num(pcvar_zasieg);
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue;
if (is_user_alive(pid))
{
new bronie_gracza = entity_get_int(pid, EV_INT_weapons);
for(new n=1; n <= 32;n++)
{
if(1<<n & bronie_gracza)
{
new weaponname[33];
get_weaponname(n, weaponname, 32);
engclient_cmd(pid, "drop", weaponname);
}
}
}
}
numfound = find_sphere_class(0,"weaponbox", float(dist)+100.0,entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
if(get_entity_distance(ent, entlist[i]) > 50.0)
set_velocity_to_origin(entlist[i], forigin, 999.0);
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser2, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new iOrigin[3];
FVecIVec(forigin, iOrigin);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( get_pcvar_num(pcvar_widocznosc_fali) ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#10
Napisano 12.02.2012 19:22
naturalnieA idzie przerobić na klasę?
zmień sobie nazwę, staty itp.
@@
spóźniłem się
Użytkownik fbang edytował ten post 12.02.2012 19:23
#11
Napisano 12.02.2012 19:25
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team aaaa.sma(23) : error 017: undefined symbol "perk_name" aaaa.sma(23) : warning 215: expression has no effect aaaa.sma(23) : warning 215: expression has no effect aaaa.sma(23) : error 001: expected token: ";", but found ")" aaaa.sma(23) : error 029: invalid expression, assumed zero aaaa.sma(23) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
Dobra już śmiga dzięki:D
Użytkownik misiek111232 edytował ten post 12.02.2012 19:26
#12
Napisano 13.02.2012 18:39
Wrzucam wersję z uwzględnieniem inteligencji (cod_magnetradius 400 to zasięg startowy, a potem im więcej w inteligencję, tym zasięg większy).
codperk_elektromagnes_inteligencja.sma 5,83 KB 124 Ilość pobrań
codperk_elektromagnes_inteligencja.amxx
codperk_elektromagnes_inteligencja.amxx 9,48 KB 8 Ilość pobrań
@@@
proszę moda o podpięcie tego pod 1 post
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych