Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Elektromagnes militarny

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2012 01:44

*
Popularny

opis
Możesz położyć elektromagnes, który przyciąga bronie wrogów, gdy tylko oni wejdą w jego zasięg.

cvary
cod_magnets 1 - ilość elektromagnesów (standardowo 1)
cod_magnetradius 400 - zasięg elektromagnesu (standardowo 400)
cod_magnettime 20 - czas trwania efektu (standardowo 20 sekund)

instalacja
Standardowa

download
Załączony plik  codperk_elektromagnes.sma   5,76 KB  525 Ilość pobrań
  codperk_elektromagnes.amxx
Załączony plik  codperk_elektromagnes.amxx   9,3 KB  42 Ilość pobrań

Załączony plik  cstrike.rar   64,1 KB  665 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 18

#2 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 12.02.2012 09:41

u mnie masz + z tego co pamiętam to dużo osób pisało o ten perk
na pewno go kiedyś wykorzystam

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#3 Sewek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 12.02.2012 09:53

Przyda się masz +

#4 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.02.2012 09:59

Napisz, że nie zrobiłeś tego perku osobiście.. I w ogóle Peyote pozwolił ci udostępnić jego perk ? ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 12.02.2012 10:12

dobry perk . ;)

+

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#6 fbang

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2012 13:48

Napisz, że nie zrobiłeś tego perku osobiście.. I w ogóle Peyote pozwolił ci udostępnić jego perk ? ;>


w .sma jest napisane w autorze "QTM_Peyote".
Kod sklejałem z fragmentów m.in. z jednego packa z tego forum, a zresztą pluginymody nie działają to jak można inaczej załatwić sobie to cudo? :D
  • +
  • -
  • 0

#7 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 12.02.2012 19:02

dziala pieknie + dla cb
  • +
  • -
  • 0

#8 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 12.02.2012 19:12

A idzie przerobić na klasę?
  • +
  • -
  • 0

#9 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 12.02.2012 19:19

pewnie

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Elektrozolnierz";
new const opis[] = "Posiadasz magnez militarny";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_perk[33];
new pozostale_elektromagnesy[33];

new pcvar_ilosc_elektromagnesow, pcvar_zasieg, pcvar_czas_dzialania, pcvar_widocznosc_fali;

new sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
pcvar_ilosc_elektromagnesow = register_cvar("cod_magnets", "1");
pcvar_zasieg = register_cvar("cod_magnetradius", "400");
pcvar_czas_dzialania = register_cvar("cod_magnettime", "20");
pcvar_widocznosc_fali = register_cvar("cod_wavesvisibility", "5");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("magnet","MagnetThink");

}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");
precache_sound("weapons/mine_charge.wav");
precache_sound("weapons/mine_activate.wav");
precache_sound("weapons/mine_deploy.wav");
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true
NowaRunda_magnet();
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (pozostale_elektromagnesy[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz elektromagnes!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

pozostale_elektromagnesy[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "magnet");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + get_pcvar_num(pcvar_czas_dzialania) + 3.5);


entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");
drop_to_floor(ent);

emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_charge.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/mine_deploy.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 3.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
{
NowaRunda_magnet()
pozostale_elektromagnesy[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_elektromagnesow);
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "magnet");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "magnet");
}
}

public NowaRunda_magnet()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "magnet");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "magnet");
}
}
stock get_velocity_to_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] )
{
new Float:fEntOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin );

// Velocity = Distance / Time

new Float:fDistance[3];
fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0];
fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1];
fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2];

new Float:fTime = -( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed );

fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime;
fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime;
fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime + 50.0;

return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] );
}
stock set_velocity_to_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed )
{
new Float:fVelocity[3];
get_velocity_to_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity )

entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity );

return ( 1 );
}
public MagnetThink(ent)
{
if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!entity_get_int(ent, EV_INT_iuser1))
emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_activate.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );

entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, 1);

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = get_pcvar_num(pcvar_zasieg);

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue;

if (is_user_alive(pid))
{
new bronie_gracza = entity_get_int(pid, EV_INT_weapons);
for(new n=1; n <= 32;n++)
{
if(1<<n & bronie_gracza)
{
new weaponname[33];
get_weaponname(n, weaponname, 32);
engclient_cmd(pid, "drop", weaponname);
}
}
}
}

numfound = find_sphere_class(0,"weaponbox", float(dist)+100.0,entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
if(get_entity_distance(ent, entlist[i]) > 50.0)
set_velocity_to_origin(entlist[i], forigin, 999.0);

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser2, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new iOrigin[3];
FVecIVec(forigin, iOrigin);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( get_pcvar_num(pcvar_widocznosc_fali) ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 2

#10 fbang

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2012 19:22

A idzie przerobić na klasę?

naturalnie :)
Spoiler

zmień sobie nazwę, staty itp.

@@

spóźniłem się :)

Użytkownik fbang edytował ten post 12.02.2012 19:23

  • +
  • -
  • 1

#11 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 12.02.2012 19:25

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
aaaa.sma(23) : error 017: undefined symbol "perk_name"
aaaa.sma(23) : warning 215: expression has no effect
aaaa.sma(23) : warning 215: expression has no effect
aaaa.sma(23) : error 001: expected token: ";", but found ")"
aaaa.sma(23) : error 029: invalid expression, assumed zero
aaaa.sma(23) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.



Dobra już śmiga dzięki:D

Użytkownik misiek111232 edytował ten post 12.02.2012 19:26

  • +
  • -
  • 0

#12 fbang

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.02.2012 18:39

--- UPDATE ---

Wrzucam wersję z uwzględnieniem inteligencji (cod_magnetradius 400 to zasięg startowy, a potem im więcej w inteligencję, tym zasięg większy).

download
Załączony plik  codperk_elektromagnes_inteligencja.sma   5,83 KB  124 Ilość pobrań
  codperk_elektromagnes_inteligencja.amxx
Załączony plik  codperk_elektromagnes_inteligencja.amxx   9,48 KB  8 Ilość pobrań


@@@
proszę moda o podpięcie tego pod 1 post :D
  • +
  • -
  • 1

#13 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 01.06.2013 18:10

jak to przerobic na starego COD'a ?


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych