Temat: http://amxx.pl/topic...condition-zero/
Zamiast informacji w HUD wyświetla się tzw. Tutor z informacją
Na początku dodajemy
#include <tutor>
w public plugin_init() { dodajemy na końcu
tutorInit();
W public plugin_precache(){ dopisujemy
tutorPrecache()
Znajdujemy public SprawdzPoziom(id)
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
podmieniamy na
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
Jeśli chcemy aby informacja wyświetlała się wszystkich (nie testowane) wykorzystujemy to
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
Jeżeli chcesz zmienić kolor tutora w
tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Gracz %s awansowal do %i poziomu!", get_user_name(id), poziom_gracza[id]);
zmieniasz TUTOR_GREEN na jeden z dostępnych kolorów (RED, BLUE, GREEN, YELLOW)
Mała rzecz na cieszy
@edit
zapomniałem dodać cstrike.rar - trzeba to wrzucić na serwer
Więcej informacji nt. edycji tutora znajdziecie w temacie DarkGL'a
Załączone pliki
Użytkownik synek`` edytował ten post 10.02.2012 10:56