Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug czy pomylka.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damin

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Alekx
Offline

Napisano 10.02.2012 10:10

Witam czy w tym oto generatorze : http://amxx.pl/generator-klas/

sa bugi

zaznaczam klase co ma miec "TYLKO" deagle a dostaje deagle i startowa bron w zaleznosci od teamu ct upc a tt costam swojego tego pistolecika.


Czy to jest blad generatora ? czy moze cos zle zaznaczam ?..

#2 dawidpuskar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:217
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kębłowo
Offline

Napisano 10.02.2012 10:18

Mozliwe ze tak jest, ale mozna to w latwy sposob usunac :) Jak masz kod SMA to usun z niego
(1<<CSW_USP)

Dawno nie generowalem klas ale powinno to zadzialac ;d

Użytkownik dawidpuskar edytował ten post 10.02.2012 10:19

  • +
  • -
  • 0

#3 Damin

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Alekx
Offline

Napisano 10.02.2012 10:25

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/5 z deagle,5 skokow,1/3 na wyrzucenie broni.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 9) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 7) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}


Nie widac w kodzie zadnego pistoletu oprocz deagle a mimo to ma ta inna bron jeszcze.

#4 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 10.02.2012 10:40

Zapodaj sma pluginu cod.
  • +
  • -
  • 0

#5 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 10.02.2012 11:00

Zawsze dostanie dostanie broń CT= Usp, TT=Glock to jest standard.
  • +
  • -
  • 0

#6 Damin

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Alekx
Offline

Napisano 10.02.2012 11:42

Proszę oto sma. mojego coda, proszę o naprawienie oraz wstawienie gotowego .sma i .amxx

Dzięki z góry.

Załączone pliki



#7 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 10.02.2012 13:39

Damin, to nie problem z silnikiem tylko z generatorem :)
Ustawienia jak wyrzucenie lub 1/x z broni nie robią na 1 lecz na wszystkie.
Tutaj masz poprawne od mnie.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/5 z deagle,5 skokow,1/3 na wyrzucenie broni";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new skoki[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if((weapon == CSW_DEAGLE) && !random(5))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 3) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}

CoD by Jerem
Dołączona grafika

#8 Damin

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Alekx
Offline

Napisano 10.02.2012 14:15

Leci + a powiedz mi którą/e linijki trzeba poprawić?

#9 emeryt0131

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:40
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:And
Offline

Napisano 10.02.2012 14:43

if((weapon == CSW_DEAGLE) && !random(5))
Raczej tą linijkę zamiast CSW_DEAGLE można dać CSW_M4A1 ;)

Użytkownik emeryt0131 edytował ten post 10.02.2012 14:43

  • +
  • -
  • 0

#10 Damin

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Alekx
Offline

Napisano 10.02.2012 15:02

No ale mam dodane to i tylko deagle ma mieć , a dalej ma USP albo Glocka ...

#11 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 10.02.2012 15:14

Ehhh...dałbym poradnik z moim kodem ale zaraz by go zamknęli jak zawsze.
Jak chcesz pomoc z klasami to pisz do mnie.

A co do glocka lub usp to zawsze bd ale nic nie zrobią bo tylko z deagl'a jest 1/5

Użytkownik Jerem96 edytował ten post 10.02.2012 15:15

CoD by Jerem
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych