Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.02.2012 10:10
Witam czy w tym oto generatorze : http://amxx.pl/generator-klas/
sa bugi
zaznaczam klase co ma miec "TYLKO" deagle a dostaje deagle i startowa bron w zaleznosci od teamu ct upc a tt costam swojego tego pistolecika.
Czy to jest blad generatora ? czy moze cos zle zaznaczam ?..
sa bugi
zaznaczam klase co ma miec "TYLKO" deagle a dostaje deagle i startowa bron w zaleznosci od teamu ct upc a tt costam swojego tego pistolecika.
Czy to jest blad generatora ? czy moze cos zle zaznaczam ?..
#2
Napisano 10.02.2012 10:18
Mozliwe ze tak jest, ale mozna to w latwy sposob usunac Jak masz kod SMA to usun z niego
Dawno nie generowalem klas ale powinno to zadzialac ;d
(1<<CSW_USP)
Dawno nie generowalem klas ale powinno to zadzialac ;d
Użytkownik dawidpuskar edytował ten post 10.02.2012 10:19
#3
Napisano 10.02.2012 10:25
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/5 z deagle,5 skokow,1/3 na wyrzucenie broni.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 9) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 7) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
Nie widac w kodzie zadnego pistoletu oprocz deagle a mimo to ma ta inna bron jeszcze.
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/5 z deagle,5 skokow,1/3 na wyrzucenie broni.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 9) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 7) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
Nie widac w kodzie zadnego pistoletu oprocz deagle a mimo to ma ta inna bron jeszcze.
#4
Napisano 10.02.2012 10:40
Zapodaj sma pluginu cod.
#5
Napisano 10.02.2012 11:00
Zawsze dostanie dostanie broń CT= Usp, TT=Glock to jest standard.
#6
Napisano 10.02.2012 11:42
Proszę oto sma. mojego coda, proszę o naprawienie oraz wstawienie gotowego .sma i .amxx
Dzięki z góry.
Dzięki z góry.
Załączone pliki
#7
Napisano 10.02.2012 13:39
Damin, to nie problem z silnikiem tylko z generatorem
Ustawienia jak wyrzucenie lub 1/x z broni nie robią na 1 lecz na wszystkie.
Tutaj masz poprawne od mnie.
Ustawienia jak wyrzucenie lub 1/x z broni nie robią na 1 lecz na wszystkie.
Tutaj masz poprawne od mnie.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/5 z deagle,5 skokow,1/3 na wyrzucenie broni";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new skoki[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if((weapon == CSW_DEAGLE) && !random(5))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 3) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
#8
Napisano 10.02.2012 14:15
Leci + a powiedz mi którą/e linijki trzeba poprawić?
#9
Napisano 10.02.2012 14:43
if((weapon == CSW_DEAGLE) && !random(5))Raczej tą linijkę zamiast CSW_DEAGLE można dać CSW_M4A1
Użytkownik emeryt0131 edytował ten post 10.02.2012 14:43
#10
Napisano 10.02.2012 15:02
No ale mam dodane to i tylko deagle ma mieć , a dalej ma USP albo Glocka ...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych