Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 08.02.2012 21:12
1.PolskiSnajper (p) ma 1/2 z awp +15 za zabicie z awp i +20 za zabicie z kosy oraz uto BH
2.Antyterrorysta(P) ma famasa i+25% ataku więcej z niego i 30% wiecej z usp oraz 2 skok
3.Egzorcysta (p) dostaje wszystkie pistoletowki i ma z każdej 1/10 oraz ma 2 miny
Flagi ustawie sobie sam
z gory thx
+++
#2
Napisano 08.02.2012 21:26
dostaje wszystkie pistoletowki
miałeś na myśli pistolety? czy automaty też jeśli tylko pistolety to łap:
Załączone pliki
#3
Napisano 12.02.2012 12:45
Można kolejne zależy mi bo są premium daje ++
pomoże ktoś bo tych akurat nie potrafię zrobić
Ref..
#4
Napisano 15.02.2012 14:26
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; new const nazwa[] = "AntyTerrorysta"; new const opis[] = "25% wiecej dmg z Famasa i 30% z usp, podowjny skok"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_USP; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0 new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz uprawnien aby korzystac z tej klasy", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_USP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.03, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_FAMAS) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.025, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
P.S
Co to jest to +15 ? co ma dawać ? hp ?1.PolskiSnajper (p) ma 1/2 z awp +15 za zabicie z awp i +20 za zabicie z kosy oraz uto BH
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#5
Napisano 15.02.2012 15:48
a i mam pytanko
if(weapon == CSW_USP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.03, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_FAMAS) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.025, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }czy to jest dobrze bo w jednej klasie miałem *0.3 a tutaj jest 0.03jak jest roznica ?
#7
Napisano 15.02.2012 17:20
#8
Napisano 16.02.2012 15:34
umie ktos ??
#9
Napisano 16.02.2012 15:47
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "PolskiSnajper"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[PolskiSnajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Zarzad:
Washi * Agata * Kysy * oPALEJRO * MarWit
Zapraszamy na www.Cs-Baraki.pl
#10
Napisano 16.02.2012 15:51
a 0,3 to nie czasem 3/10, czyli 30/100 co znaczy 30%, a 0,03 to nie 3/100 czyli 3% ?0.3 to chyba 130%
#11
Napisano 16.02.2012 16:25
#12
Napisano 17.02.2012 18:16
#13
Napisano 18.02.2012 10:38
#14
Napisano 20.02.2012 19:02
#15
Napisano 20.02.2012 20:23
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "PolskiSnajper";
new const opis[] = "Ma 1/2 z awp ma +20 hp za Zabojstwo oraz Auto BH";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "LaMeR");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[PolskiSnajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez LaMeR", nazwa);
}
{
oneonone[id][CSW_AWP] = 2
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik NexusLaMeR edytował ten post 20.02.2012 20:45
#16
Napisano 21.02.2012 14:13
jak co to popraw
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych