set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i", nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.02.2012 21:44
Chciał bym aby ktoś dodał zdrowie do HUD od razu za Klasa
#2
Napisano 08.02.2012 09:38
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nZdrowie : %$d", nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], get_user_health(target)); return PLUGIN_CONTINUE;
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 08.02.2012 11:08
cod.sma(1569) : error 075: input line too long (after substitutions) cod.sma(1570) : error 017: undefined symbol "targ" cod.sma(1571) : warning 217: loose indentation cod.sma(1571) : error 017: undefined symbol "et" cod.sma(1571) : error 029: invalid expression, assumed zero cod.sma(1571) : warning 215: expression has no effect cod.sma(1572) : warning 217: loose indentation
Masz cały kod tego .
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i", nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 24, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Inteligencja : %i]^n[Zycie : %i]^n[Wytrzymalosc : %i]^n[Kondycja : %i]", nazwa_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], hp, doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik WiWaldi:* edytował ten post 08.02.2012 10:20
#4
Napisano 08.02.2012 11:13
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nZdrowie : %$d", nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], get_user_health(target)); return PLUGIN_CONTINUE;
get_user_health(target)
zamień na
get_user_health[target]
#5
Napisano 08.02.2012 11:19
cod.sma(1569) : error 075: input line too long (after substitutions) cod.sma(1570) : error 017: undefined symbol "targ" cod.sma(1571) : warning 217: loose indentation cod.sma(1571) : error 017: undefined symbol "et" cod.sma(1571) : warning 215: expression has no effect cod.sma(1571) : error 001: expected token: ";", but found "]" cod.sma(1571) : error 029: invalid expression, assumed zero cod.sma(1571) : fatal error 107: too many error messages on one line
#6
Napisano 08.02.2012 15:19
@
Kolar`.
: 

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nZdrowie : %i",
nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 24, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Inteligencja : %i]^n[Zycie : %i]^n[Wytrzymalosc : %i]^n[Kondycja : %i]",
nazwa_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], get_user_health(id), doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#8
Napisano 08.02.2012 16:37
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych