Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[ROZWIĄZANE] Doda ktoś do HUD Zdrowie ??

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 07.02.2012 21:44

Chciał bym aby ktoś dodał zdrowie do HUD od razu za Klasa

		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i", nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.02.2012 09:38


set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

                ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nZdrowie : %$d", nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], get_user_health(target));

                return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 08.02.2012 11:08

cod.sma(1569) : error 075: input line too long (after substitutions)
cod.sma(1570) : error 017: undefined symbol "targ"
cod.sma(1571) : warning 217: loose indentation
cod.sma(1571) : error 017: undefined symbol "et"
cod.sma(1571) : error 029: invalid expression, assumed zero
cod.sma(1571) : warning 215: expression has no effect
cod.sma(1572) : warning 217: loose indentation

Masz cały kod tego .
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i", nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 24, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Inteligencja : %i]^n[Zycie : %i]^n[Wytrzymalosc : %i]^n[Kondycja : %i]", nazwa_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], hp, doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik WiWaldi:* edytował ten post 08.02.2012 10:20


#4 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 08.02.2012 11:13

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
				ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nZdrowie : %$d", nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], get_user_health(target));
				return PLUGIN_CONTINUE;


get_user_health(target)

zamień na
get_user_health[target]


#5 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 08.02.2012 11:19


cod.sma(1569) : error 075: input line too long (after substitutions)

cod.sma(1570) : error 017: undefined symbol "targ"

cod.sma(1571) : warning 217: loose indentation

cod.sma(1571) : error 017: undefined symbol "et"

cod.sma(1571) : warning 215: expression has no effect

cod.sma(1571) : error 001: expected token: ";", but found "]"

cod.sma(1571) : error 029: invalid expression, assumed zero

cod.sma(1571) : fatal error 107: too many error messages on one line



#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.02.2012 15:19

@ Kolar`. : :facepalm:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nZdrowie : %i",
nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 24, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Inteligencja : %i]^n[Zycie : %i]^n[Wytrzymalosc : %i]^n[Kondycja : %i]",
nazwa_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], get_user_health(id), doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#7 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 08.02.2012 16:34


Goliat




Thx




+ dla ciebie




+ Dla Radima za dobre chęci .


#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.02.2012 16:37

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych