Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak zmienić klawisz uruchamiania spadochronu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 jawol1234

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 07.02.2012 20:47

wiec tak główny przycisk to jest "e" bez żadnych bindów a ja chcę aby to był przycisk "z" ale bez bindów
oto plugin : http://amxx.pl/topic...te/page__st__20

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 07.02.2012 23:35

bardzo prosto

edytujesz plik parachute.sma szukasz w nim IN_USE
i zmieniasz na co chcesz ;)

standardy:
#define IN_ATTACK (1<<0)  //standard lpm(lewy przycisk myszy)
#define IN_JUMP (1<<1) // standard spacja (skok)
#define IN_DUCK (1<<2) //standard kucanie (ctrl)
#define IN_FORWARD (1<<3) //klawisz W lub strzałka do góry
#define IN_BACK (1<<4) //klawisz S lub strzałka w dól
#define IN_USE (1<<5) // klawisz E
#define IN_CANCEL (1<<6) //klawisz anulowania (sam nawet nie wiem który to ;D)
#define IN_LEFT (1<<7) //klawisz a lub strzałka w lewo
#define IN_RIGHT (1<<8) //klawisz d lub strzałka w prawo
#define IN_MOVELEFT (1<<9) //to samo co left (choć mogę się mylić ;P)
#define IN_MOVERIGHT (1<<10) // to samo co right (choć mogę się mylić ;P)
#define IN_ATTACK2 (1<<11)// klawisz myszki ppm (prawy przycisk myszy)
#define IN_RUN (1<<12) //klawisz shift (powolne chodzenie)
#define IN_RELOAD (1<<13) //klawisz r
#define IN_ALT1 (1<<14) //alt...
#define IN_SCORE (1<<15) //tab (klawisz od tabeli wyników)




te klawisze bindujesz sobie jak chcesz wiec nie zawsze standardy będą obowiązywać np w twoim configu :)

Użytkownik hardbot edytował ten post 07.02.2012 23:36


#3 jawol1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 08.02.2012 15:36

nie mam takiego czegoś w sma

to w pliku amxx dopisać czy a sma znalesć

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 08.02.2012 18:06

jak nie ma jak jest :) oczywiście, że w pliku źródłowym pluginu czyli SMA :)

proszę tutaj masz pokazaną linijkę kodu

szukasz w parachute.sma i zmieniasz na taki klawisz z pośród tych co podałem wcześnie
if (button & IN_USE)

i
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )


np:

if (button & XXXX)

i
else if ((oldbutton & XXXX) && para_ent[id] > 0 )


w tym XXXX to ten klawisz, który chcesz zmienić.


lub napisz po prostu na jaki klawisz chcesz mienić...

Użytkownik hardbot edytował ten post 08.02.2012 18:07


#5 jawol1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 08.02.2012 18:33

no itam było tak

if (button & IN_USE



to ja te in_use zmieniałem na "z" i nie chce się skompilować

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 08.02.2012 18:42

no itam było tak

if (button & IN_USE



to ja te in_use zmieniałem na "z" i nie chce się skompilować


tak jak napisałem masz tylko do wyboru KLAWISZE z listy inne klawisze tutaj nie zadziałają ;)
lub mogę tobie przerobić na jakiś bind lub podaj na jaki IN_ mam zmienić :)

bardzo prosto

edytujesz plik parachute.sma szukasz w nim IN_USE
i zmieniasz na co chcesz ;)

standardy:

#define IN_ATTACK (1<<0)  //standard lpm(lewy przycisk myszy)
#define IN_JUMP (1<<1) // standard spacja (skok)
#define IN_DUCK (1<<2) //standard kucanie (ctrl)
#define IN_FORWARD (1<<3) //klawisz W lub strzałka do góry
#define IN_BACK (1<<4) //klawisz S lub strzałka w dól
#define IN_USE (1<<5) // klawisz E
#define IN_CANCEL (1<<6) //klawisz anulowania (sam nawet nie wiem który to ;D)
#define IN_LEFT (1<<7) //klawisz a lub strzałka w lewo
#define IN_RIGHT (1<<8) //klawisz d lub strzałka w prawo
#define IN_MOVELEFT (1<<9) //to samo co left (choć mogę się mylić ;P)
#define IN_MOVERIGHT (1<<10) // to samo co right (choć mogę się mylić ;P)
#define IN_ATTACK2 (1<<11)// klawisz myszki ppm (prawy przycisk myszy)
#define IN_RUN (1<<12) //klawisz shift (powolne chodzenie)
#define IN_RELOAD (1<<13) //klawisz r
#define IN_ALT1 (1<<14) //alt...
#define IN_SCORE (1<<15) //tab (klawisz od tabeli wyników)




te klawisze bindujesz sobie jak chcesz wiec nie zawsze standardy będą obowiązywać np w twoim configu :)


Użytkownik hardbot edytował ten post 08.02.2012 18:43


#7 jawol1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 08.02.2012 18:57

ja chciałem na klawisz "z"

#8 Waleq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 09.02.2012 07:57

To zrozum, że bez bindowania komuś tego nie możesz ustawić pod klawisz "z".
  • +
  • -
  • 0

#9 jawol1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 09.02.2012 15:18

a jakoś na e jest

#10 Waleq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 09.02.2012 16:21

Zrozum, że te klawisze są zdefiniowane w bibliotekach amxmoda...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych