Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
jak zmienić klawisz uruchamiania spadochronu
#1
Napisano 07.02.2012 20:47
oto plugin : http://amxx.pl/topic...te/page__st__20
#2
Napisano 07.02.2012 23:35
edytujesz plik parachute.sma szukasz w nim IN_USE
i zmieniasz na co chcesz
standardy:
#define IN_ATTACK (1<<0) //standard lpm(lewy przycisk myszy)
#define IN_JUMP (1<<1) // standard spacja (skok)
#define IN_DUCK (1<<2) //standard kucanie (ctrl)
#define IN_FORWARD (1<<3) //klawisz W lub strzałka do góry
#define IN_BACK (1<<4) //klawisz S lub strzałka w dól
#define IN_USE (1<<5) // klawisz E
#define IN_CANCEL (1<<6) //klawisz anulowania (sam nawet nie wiem który to ;D)
#define IN_LEFT (1<<7) //klawisz a lub strzałka w lewo
#define IN_RIGHT (1<<8) //klawisz d lub strzałka w prawo
#define IN_MOVELEFT (1<<9) //to samo co left (choć mogę się mylić )
#define IN_MOVERIGHT (1<<10) // to samo co right (choć mogę się mylić )
#define IN_ATTACK2 (1<<11)// klawisz myszki ppm (prawy przycisk myszy)
#define IN_RUN (1<<12) //klawisz shift (powolne chodzenie)
#define IN_RELOAD (1<<13) //klawisz r
#define IN_ALT1 (1<<14) //alt...
#define IN_SCORE (1<<15) //tab (klawisz od tabeli wyników)
te klawisze bindujesz sobie jak chcesz wiec nie zawsze standardy będą obowiązywać np w twoim configu
Użytkownik hardbot edytował ten post 07.02.2012 23:36
#3
Napisano 08.02.2012 15:36
to w pliku amxx dopisać czy a sma znalesć
#4
Napisano 08.02.2012 18:06
proszę tutaj masz pokazaną linijkę kodu
szukasz w parachute.sma i zmieniasz na taki klawisz z pośród tych co podałem wcześnie
if (button & IN_USE)
i
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
np:
if (button & XXXX)
i
else if ((oldbutton & XXXX) && para_ent[id] > 0 )
w tym XXXX to ten klawisz, który chcesz zmienić.
lub napisz po prostu na jaki klawisz chcesz mienić...
Użytkownik hardbot edytował ten post 08.02.2012 18:07
#5
Napisano 08.02.2012 18:33
if (button & IN_USE
to ja te in_use zmieniałem na "z" i nie chce się skompilować
#6
Napisano 08.02.2012 18:42
no itam było tak
if (button & IN_USE
to ja te in_use zmieniałem na "z" i nie chce się skompilować
tak jak napisałem masz tylko do wyboru KLAWISZE z listy inne klawisze tutaj nie zadziałają
lub mogę tobie przerobić na jakiś bind lub podaj na jaki IN_ mam zmienić
bardzo prosto
edytujesz plik parachute.sma szukasz w nim IN_USE
i zmieniasz na co chcesz
standardy:#define IN_ATTACK (1<<0) //standard lpm(lewy przycisk myszy)
#define IN_JUMP (1<<1) // standard spacja (skok)
#define IN_DUCK (1<<2) //standard kucanie (ctrl)
#define IN_FORWARD (1<<3) //klawisz W lub strzałka do góry
#define IN_BACK (1<<4) //klawisz S lub strzałka w dól
#define IN_USE (1<<5) // klawisz E
#define IN_CANCEL (1<<6) //klawisz anulowania (sam nawet nie wiem który to ;D)
#define IN_LEFT (1<<7) //klawisz a lub strzałka w lewo
#define IN_RIGHT (1<<8) //klawisz d lub strzałka w prawo
#define IN_MOVELEFT (1<<9) //to samo co left (choć mogę się mylić )
#define IN_MOVERIGHT (1<<10) // to samo co right (choć mogę się mylić )
#define IN_ATTACK2 (1<<11)// klawisz myszki ppm (prawy przycisk myszy)
#define IN_RUN (1<<12) //klawisz shift (powolne chodzenie)
#define IN_RELOAD (1<<13) //klawisz r
#define IN_ALT1 (1<<14) //alt...
#define IN_SCORE (1<<15) //tab (klawisz od tabeli wyników)
te klawisze bindujesz sobie jak chcesz wiec nie zawsze standardy będą obowiązywać np w twoim configu
Użytkownik hardbot edytował ten post 08.02.2012 18:43
#7
Napisano 08.02.2012 18:57
#8
Napisano 09.02.2012 07:57
#9
Napisano 09.02.2012 15:18
#10
Napisano 09.02.2012 16:21
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych