Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

diablo onyke spam w logachFAKEMETA native error (native "pev")


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bluu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:35
  • Lokalizacja:GKW
Offline

Napisano 03.02.2012 19:59

Witam. Mam problem ze spamem w logach błędem:

L 02/03/2012 - 19:07:27: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/03/2012 - 19:07:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_onyke.amxx")
L 02/03/2012 - 19:07:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/03/2012 - 19:07:27: [AMXX] [0] diablo_onyke.sma::fwd_touch (line 11503)

Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 WolnoMysle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rakoniewice
Offline

Napisano 03.02.2012 21:36

Cześć.Po zrobieniu skompiluj i wszystko działa. Znajdz w swoim .sma diablo :



public fwd_touch(ent,id)
{

dodaj po tym

if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

powinno to wyglądać tak




public fwd_touch(ent,id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;

static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);

if(!equali(classname,"przedmiot")) return FMRES_IGNORED; // jesli nie dotykamy przedmiotu to nie idziemy dalej
if(!player_item_id[id] && pev(id,pev_button)& IN_DUCK){ // jesli dotykamy kucamy i nie mamy itemu to go dostajemy (podnoszenie itemu - dotkniecie i duck)
award_item(id,item_info[ent])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik WolnoMysle edytował ten post 03.02.2012 21:41

  • +
  • -
  • 0

#3 bluu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:35
  • Lokalizacja:GKW
Offline

Napisano 04.02.2012 10:30

Mam tak, w diablo onyke to już gotowe tak było.
  • +
  • -
  • 0

#4 WolnoMysle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rakoniewice
Offline

Napisano 04.02.2012 20:33

pokaż kawałek kodu od lini 11503

Użytkownik WolnoMysle edytował ten post 04.02.2012 20:33

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych