Witam. Mam problem ze spamem w logach błędem:
L 02/03/2012 - 19:07:27: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/03/2012 - 19:07:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "diablo_onyke.amxx")
L 02/03/2012 - 19:07:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/03/2012 - 19:07:27: [AMXX] [0] diablo_onyke.sma::fwd_touch (line 11503)
Proszę o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
diablo onyke spam w logachFAKEMETA native error (native "pev")
Temat rozp.
bluu
, 03.02.2012 19:59
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.02.2012 19:59
#2
Napisano 03.02.2012 21:36
Cześć.Po zrobieniu skompiluj i wszystko działa. Znajdz w swoim .sma diablo :
public fwd_touch(ent,id)
{
dodaj po tym
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
powinno to wyglądać tak
public fwd_touch(ent,id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equali(classname,"przedmiot")) return FMRES_IGNORED; // jesli nie dotykamy przedmiotu to nie idziemy dalej
if(!player_item_id[id] && pev(id,pev_button)& IN_DUCK){ // jesli dotykamy kucamy i nie mamy itemu to go dostajemy (podnoszenie itemu - dotkniecie i duck)
award_item(id,item_info[ent])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwd_touch(ent,id)
{
dodaj po tym
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
powinno to wyglądać tak
public fwd_touch(ent,id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equali(classname,"przedmiot")) return FMRES_IGNORED; // jesli nie dotykamy przedmiotu to nie idziemy dalej
if(!player_item_id[id] && pev(id,pev_button)& IN_DUCK){ // jesli dotykamy kucamy i nie mamy itemu to go dostajemy (podnoszenie itemu - dotkniecie i duck)
award_item(id,item_info[ent])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}
Użytkownik WolnoMysle edytował ten post 03.02.2012 21:41
#3
Napisano 04.02.2012 10:30
Mam tak, w diablo onyke to już gotowe tak było.
#4
Napisano 04.02.2012 20:33
pokaż kawałek kodu od lini 11503
Użytkownik WolnoMysle edytował ten post 04.02.2012 20:33
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych