#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
new const nazwa[] = "(PPremium) Kaplan";
new const opis[] = "Posiada Teleport (Co 40s) który pomaga w przemieszczaniu się.;
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:uzyl[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[(PPremium) Kaplan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 40s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 40.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}
public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}
public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z kompilacją.Nie mogę skompilować. ; /
Temat rozp. Muton1997, 31.01.2012 17:18
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.01.2012 17:18
Nie mogę skompilować tego sma, mógłby ktoś to zrobić i mi podać amxx? I w razie czego poprawić sma żeby działało. Z Góry dzięki.
#2
Napisano 31.01.2012 17:29
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1264 Ilość pobrań
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1886 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2620 Ilość pobrań=================================
#3
Napisano 31.01.2012 19:14
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy z pluginami
do
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














