←  Dyskusje/Pomysły/Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zombie Plague 4.3
Zombie Mod (początek)

• +
  • -
lexar - zdjęcie lexar 28.01.2012

Witam
Będę zakładać serwer ZM Plague 4.3 jednak jestem zielony w kilku sprawach i chciałbym zadać wam kilka pytań :)

1. Jak podmieniać modele zombie łącznie z rączkami ( każdy zombie ma inne rączki)

2. Robienie VIP'a (dodawanie obrażeń,armoru,hp,podwójnych skoków itp) i zmiana wyglądu

3. Zmiana modelu wszystkich graczy

4. Dodawanie itemków do sklepu (np: jetpack, autolama, hp, armor, bronie, LM i tak dalej)

5. Edytowanie klas zombie ( nazwa , hp , odrzut , grawitacja itp)

No i mam nadzieję że to już wszystko i jakoś z tym się uporamy.

Pozdrawiam :)
Użytkownik lexar edytował ten post 28.01.2012 21:00
Odpowiedz

• +
  • -
matys307 - zdjęcie matys307 28.01.2012

1. W zależności od wersji zm plague. Nowszej podmienia sie cvarami a starsze edytujesz plik klasy zombie.
2. Osobny plugin.
3. Osobny plugin.
4. http://amxx.pl/pluginy/ - instalacja jak zwykłe pluginy, np. golden ak samo sie doda do sklepu Extra Items
5. W pliku lub nowszy zm w cvarach
Odpowiedz

• +
  • -
BoroWSP - zdjęcie BoroWSP 29.01.2012

1. Jak podmieniać modele zombie łącznie z rączkami ( każdy zombie ma inne rączki)

zombieplague.cfg - tam możesz edytować wszystkie modele i dźwięki oprócz modeli rąk i zombie

3. Zmiana modelu wszystkich graczy

patrz pkt. 1

5. Edytowanie klas zombie ( nazwa , hp , odrzut , grawitacja itp)

musisz trochę się pobawić z tym w zp_zclasses40 i tam możesz edytować modele zombie ;)
Odpowiedz

• +
  • -
lexar - zdjęcie lexar 29.01.2012

OO dzięki wielkie :) czyli nie takie skomplikowane jak myślałem

Czyli jeżeli chciałbym dodać item np: Antidote Gun to wgrywam tylko amxx do plugins i sma do scripting i automatycznie mi dodaje do sklepiku?
Odpowiedz

• +
  • -
BoroWSP - zdjęcie BoroWSP 29.01.2012

tak tylko pamiętaj o modelach żebyś wgrał itp i w sma np. Antidote możesz zmienić cenę będziesz wiedział gdzie? :)