Zombie Mod (początek)
lexar
28.01.2012
Witam
Będę zakładać serwer ZM Plague 4.3 jednak jestem zielony w kilku sprawach i chciałbym zadać wam kilka pytań
1. Jak podmieniać modele zombie łącznie z rączkami ( każdy zombie ma inne rączki)
2. Robienie VIP'a (dodawanie obrażeń,armoru,hp,podwójnych skoków itp) i zmiana wyglądu
3. Zmiana modelu wszystkich graczy
4. Dodawanie itemków do sklepu (np: jetpack, autolama, hp, armor, bronie, LM i tak dalej)
5. Edytowanie klas zombie ( nazwa , hp , odrzut , grawitacja itp)
No i mam nadzieję że to już wszystko i jakoś z tym się uporamy.
Pozdrawiam
Użytkownik lexar edytował ten post 28.01.2012 21:00
Będę zakładać serwer ZM Plague 4.3 jednak jestem zielony w kilku sprawach i chciałbym zadać wam kilka pytań

1. Jak podmieniać modele zombie łącznie z rączkami ( każdy zombie ma inne rączki)
2. Robienie VIP'a (dodawanie obrażeń,armoru,hp,podwójnych skoków itp) i zmiana wyglądu
4. Dodawanie itemków do sklepu (np: jetpack, autolama, hp, armor, bronie, LM i tak dalej)
No i mam nadzieję że to już wszystko i jakoś z tym się uporamy.
Pozdrawiam

Użytkownik lexar edytował ten post 28.01.2012 21:00
matys307
28.01.2012
1. W zależności od wersji zm plague. Nowszej podmienia sie cvarami a starsze edytujesz plik klasy zombie.
2. Osobny plugin.
3. Osobny plugin.
4. http://amxx.pl/pluginy/ - instalacja jak zwykłe pluginy, np. golden ak samo sie doda do sklepu Extra Items
5. W pliku lub nowszy zm w cvarach
2. Osobny plugin.
3. Osobny plugin.
4. http://amxx.pl/pluginy/ - instalacja jak zwykłe pluginy, np. golden ak samo sie doda do sklepu Extra Items
5. W pliku lub nowszy zm w cvarach
BoroWSP
29.01.2012
zombieplague.cfg - tam możesz edytować wszystkie modele i dźwięki oprócz modeli rąk i zombie
patrz pkt. 1
musisz trochę się pobawić z tym w zp_zclasses40 i tam możesz edytować modele zombie

lexar
29.01.2012
OO dzięki wielkie
czyli nie takie skomplikowane jak myślałem