Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Edytowanie pluginu czołgania.

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kłusownik

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:97
  • Imię:zenek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.02.2012 17:05

Witam!

Prosił bym o edycje pluginu czołganie:
1. Obniżyć model bo za wysoko nad ziemią jest.
2. Aby czołganie bylo wywoływane komendą /czolgaj
3. Aby plugin wykożystywał inny model podczas czołgania niż kucanie stanie itp (CT i Terro inny)

Z góry dziękuję.

SMA CZOŁGANIA:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Czolganie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new bool:cspuchatek[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","newround","a","1=0","2=0")
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")

register_cvar("czolganie", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
}
public newround()
{
for(new i = 0; i < sizeof cspuchatek; i++)
cspuchatek[i] = false

client_cmd(0,"-duck")
}
public client_PostThink(id)
{
new button = pev(id,pev_button)
new oldbuttons = pev(id,pev_oldbuttons)

if(button & IN_USE && oldbuttons & IN_USE && pev(id,pev_watertype) == -1)
{
new flags = pev(id,pev_flags)

if(flags & FL_ONGROUND)
{
engfunc(EngFunc_DropToFloor,id)

client_cmd(id,"+duck")
set_pev(id,pev_waterlevel,5)
set_pev(id,pev_punchangle,{0.0,0.0,0.0})
cspuchatek[id] = true
}

if(button & IN_JUMP && cspuchatek[id])
{
new Float:vVelocity[3]
pev(id,pev_velocity,vVelocity)
vVelocity[2] = float(-abs(floatround(vVelocity[2])))
set_pev(id,pev_velocity,vVelocity)
set_pev(id,pev_button,pev(id,pev_button) & ~IN_JUMP)
}
}
else
{
if(cspuchatek[id])
{
client_cmd(id,"-duck")
set_pev(id,pev_waterlevel,0)
cspuchatek[id] = false
}
}
}
public EmitSound(entity, channel, const sound[])
{
if(equal(sound,"common/wpn_denyselect.wav"))
return FMRES_SUPERCEDE

return FMRES_IGNORED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Pozdrawiam!

Odświeżam.

Odświeżam.

A samo?
1. Obniżyć model bo za wysoko nad ziemią jest.

#2 prokox22

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:47
  • GG:
  • Imię:andrzej
  • Lokalizacja:słupsk
Offline

Napisano 09.02.2012 17:11

trzeba by było zrobić nową animację .. a mi się nie chce ;D
  • +
  • -
  • 0

#3 Kłusownik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:97
  • Imię:zenek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.03.2012 22:38

animacje mam ale w animacji nie obniża się modelu... model obniża się w pluginie lub może w kodzie modelu gracza

#4 Kłusownik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:97
  • Imię:zenek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.04.2012 18:40

Odźwieżam. Jestem w stanie zapłacić.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych