Prosił bym o edycje pluginu czołganie:
1. Obniżyć model bo za wysoko nad ziemią jest.
2. Aby czołganie bylo wywoływane komendą /czolgaj
3. Aby plugin wykożystywał inny model podczas czołgania niż kucanie stanie itp (CT i Terro inny)
Z góry dziękuję.
SMA CZOŁGANIA:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Czolganie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new bool:cspuchatek[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","newround","a","1=0","2=0")
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")
register_cvar("czolganie", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
}
public newround()
{
for(new i = 0; i < sizeof cspuchatek; i++)
cspuchatek[i] = false
client_cmd(0,"-duck")
}
public client_PostThink(id)
{
new button = pev(id,pev_button)
new oldbuttons = pev(id,pev_oldbuttons)
if(button & IN_USE && oldbuttons & IN_USE && pev(id,pev_watertype) == -1)
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
engfunc(EngFunc_DropToFloor,id)
client_cmd(id,"+duck")
set_pev(id,pev_waterlevel,5)
set_pev(id,pev_punchangle,{0.0,0.0,0.0})
cspuchatek[id] = true
}
if(button & IN_JUMP && cspuchatek[id])
{
new Float:vVelocity[3]
pev(id,pev_velocity,vVelocity)
vVelocity[2] = float(-abs(floatround(vVelocity[2])))
set_pev(id,pev_velocity,vVelocity)
set_pev(id,pev_button,pev(id,pev_button) & ~IN_JUMP)
}
}
else
{
if(cspuchatek[id])
{
client_cmd(id,"-duck")
set_pev(id,pev_waterlevel,0)
cspuchatek[id] = false
}
}
}
public EmitSound(entity, channel, const sound[])
{
if(equal(sound,"common/wpn_denyselect.wav"))
return FMRES_SUPERCEDE
return FMRES_IGNORED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Pozdrawiam!
Odświeżam.
Odświeżam.
A samo?
1. Obniżyć model bo za wysoko nad ziemią jest.