Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Ham_killed oraz DeathMsg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.01.2012 22:02

Witam. Mam dwa pytania co do funkcji(czy jak je nazwać :) ) podanych w temacie.
Po pierwsze to czym one się różnią?

A drugie to w tym temacie http://amxx.pl/topic/1680-eventy/
Jest opisany właśnie DeathMsg
Spoiler

Zrobiłem tak

public DeathMsg(){
new attacker = read_data(1);
new victim = read_data(2);
new hs = read_data(3);

new weapon = get_user_weapon(attacker);

if (weapon == GLOCK18){
client_print(0, print_chat, "[AWP] GLOCK!")
}
}
I występuje error
Error: Undefined symbol "GLOCK18" on line 33

  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#2 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.01.2012 22:30

zamiast GLOCK18 użyj
CSW_GLOCK18

#3 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.01.2012 22:35

Hmm, wcześniej jak kompilowałem to nie używałem CSW_ bo trzymałem się tego

 read_data(4,weapon,63)  //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

Ale i tak w inny sposób sobie poradziłem.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.01.2012 23:52

Różnią się na przykład tym że Ham'a możesz przypisać od razu do czegoś, nie koniecznie to musi być gracz (wywoływane jest gdy jakiś byt ginie), chociaż sam nie jestem pewien, to tylko moje takie filozofie :)

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.01.2012 23:55

W Hamie możesz uwzględnić na jaką klase ma działać forward i czy zostanie on wywołany przed czy po śmierci (Pre/Post)
DeathMsg natomiast wywołuje się przy każdej śmierci.
  • +
  • -
  • 1

#6 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2012 01:49

Dziękuję, można zamknąć :)
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.01.2012 02:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych