Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wiecej graczy tym terro ma wiecej HPpotrzebne na predator moda ;P


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Soulbane

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:146
  • Imię:x
  • Lokalizacja:x
Offline

Napisano 05.02.2012 20:20

Teraz jest w miare git, CT ma 100 HP.

ALe jest problem! Predator ma caly czas full hp, dosłownie co oberwie po chwili ma full hp :D
A powinno byc 15 hp na 5 sekund :(
  • +
  • -
  • 0

#22 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.02.2012 21:13

aaa bo źle jedną rzecz zrobiłem xD

add_hp[id] = maks[1] - get_user_health(id)


zamień na

add_hp[id] = 15

  • +
  • -
  • 1

#23 Soulbane

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:146
  • Imię:x
  • Lokalizacja:x
Offline

Napisano 05.02.2012 22:16

Nadal nie działa, ale w CT nadal nie ma regeneracji.

Za to teraz predator nie ma max hp (1 osoba w CT a TT ma 400 hp oraz mu się regeneruje hp)

doszlismy do wersji takiej + musiałem dodać więcej slotów (14 bo dokupiłem ostatnio) ale raczej dobrze jest ;S

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Terro_HP"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "speedkill & Nakupenda."
new gracze_w_ct = 0
new maks[2], add_hp[33], max_hp[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("Koniec", 2, "1=Round_End")
}
public Start()
{
for(new i=1;i<33;i++)
{
  if(is_user_alive(i))
  {
   if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)
   {
	gracze_w_ct++
   }
   else if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
   {
	set_task(2.0,"daj_hp",i)
   }
  }
}
}
public Koniec()
{
gracze_w_ct = 0
}
public daj_hp(id)
{
maks[0] = id
switch(gracze_w_ct)
{
case 1..3:
  maks[1] = 300
case 4..5:
  maks[1] = 400
case 6..7:
  maks[1] = 500
case 8..9:
  maks[1] = 600
case 10..11:
  maks[1] = 700
case 12..14:
  maks[1] = 800
}
recovery(maks)
set_task(5.0, "recovery", 6, maks, 2, "b")
}
public recovery(maks[])
{
new id = maks[0]
max_hp[id] = maks[1]
add_hp[id] = 15

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
  add_hp[id] = 0
  max_hp[id] = 100
}
set_user_health(id, get_user_health(id) + add_hp[id])
}



czy wina moze np. lezec w czesci
public recovery(maks[])
?? Nie powinno byc public recovery(maks[1]) czy coś? :D

Użytkownik Soulbane edytował ten post 05.02.2012 22:20

  • +
  • -
  • 0

#24 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.02.2012 22:32

ciągle o czymś zapominam. ^^

@edit: poprawka

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Terro_HP"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "speedkill & Nakupenda."
new gracze_w_ct = 0
new maks[2], add_hp[33], max_hp[33]
new bool:used
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("Koniec", 2, "1=Round_End")
}
public Start()
{
for(new i=1;i<33;i++)
{
if(is_user_alive(i))
{
if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)
{
gracze_w_ct++
}
else if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
{
set_task(2.0,"daj_hp",i)
}
}
}
}
public Koniec()
{
gracze_w_ct = 0
}
public daj_hp(id)
{
maks[0] = id
switch(gracze_w_ct)
{
case 1..3:
maks[1] = 300
case 4..5:
maks[1] = 400
case 6..7:
maks[1] = 500
case 8..9:
maks[1] = 600
case 10..11:
maks[1] = 700
case 12..14:
maks[1] = 800
}
used = false
recovery(maks)
set_task(5.0, "recovery", 6, maks, 2, "b")
}
public recovery(maks[])
{
new id = maks[0]
max_hp[id] = maks[1]
add_hp[id] = 15

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
add_hp[id] = 0
max_hp[id] = 100
}

if(!used)
{
set_user_health(id, max_hp[id])
used = true
}
else if(max_hp[id] - get_user_health(id) >= add_hp[id])
set_user_health(id, get_user_health(id) + add_hp[id])
}


Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 05.02.2012 22:38

  • +
  • -
  • 1

#25 Soulbane

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:146
  • Imię:x
  • Lokalizacja:x
Offline

Napisano 05.02.2012 23:20

Chyba działa!!!! Przetestowałem aby na JA + 1 osoba (1 CT 1 TT) i jest 300 hp (a w pluginie moda jest ze 400 na start) i regeneracja jest OK, CT tez OK.

Dzięki :)
I za to, że pomagałeś tak jesteś w moim pliku 1'm autorem, teraz to już 89.1515252152512% kodu twoje :P
  • +
  • -
  • 0

#26 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.02.2012 23:25

To git ;) jakby coś było nie tak, to pisz

I za to, że pomagałeś tak jesteś w moim pliku 1'm autorem, teraz to już 89.1515252152512% kodu twoje :P

speedkill: :giggle:

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 05.02.2012 23:25

  • +
  • -
  • 1

#27 Soulbane

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:146
  • Imię:x
  • Lokalizacja:x
Offline

Napisano 06.02.2012 00:32

on niech bedzie 2, nie pomogl jak nie dzialal plugin, ale tez to szanuje wiec jeszcze jest w spisie autorów ;D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych