/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Klasy JB" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "matYs" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /klasa","klasy1") } public klasy1(id) { new menu = menu_create("Menu klas:", "klasy2"); menu_additem(menu, "Zwykly (m4a1, usp)", "1", 0); menu_additem(menu, "Talib (ak, glock)", "2", 0); menu_additem(menu, "Snajper (awp, deagle)", "3", 0); menu_additem(menu, "Gangster (ump, usp)", "4", 0); menu_additem(menu, "SWAT (m3, p228)", "5", 0); menu_additem(menu, "Policjant (mac10, deagle)", "6", 0); menu_additem(menu, "Komandos (bullpup, p228)", "7", 0); menu_additem(menu, "Gladiator (shield, usp)", "8", ADMIN_LEVEL_H); menu_additem(menu, "Rambo (m249, elites)", "9", ADMIN_LEVEL_H); menu_additem(menu, "Obronca (galil, deagle)", "10", ADMIN_LEVEL_H); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public klasy2(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_usp"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90); cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_glock18"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90); cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_ump45"); give_item(id, "weapon_usp"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100); cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 5:{ strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_m3"); give_item(id, "weapon_p228"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32); cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 6:{ strip_user_weapons(id); strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_mac10"); give_item(id, "weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE , 100); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 7:{ strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_aug"); give_item(id, "weapon_p228"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90); cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 8:{ strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_shield"); give_item(id, "weapon_usp"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 200); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 9:{ strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_m249"); give_item(id, "weapon_elite"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 100); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 400); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 10:{ strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_galil"); give_item(id, "weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 100); cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 200); menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z menu-dawanie broni
Temat rozp. matys307, 21.01.2012 23:49
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 21.01.2012 23:49
Powiedzcie proszę gdzie tu blad ze sie nie wyswietla, nie mam juz sily od godziny sprawdzam jak glupi to, po wpisaniu /klasa - nic sie nie dzieje
#2
Napisano 24.01.2012 17:10
- Stosuj wcięcia, bo widzę nie wszędzie masz, poprawi to czytelność kodu i szybciej ktoś odpowie na pytanie
- Co to za koszmarek ze sprawdzaniem id wybranej pozycji w menu? Wybrany przedmiot masz w item, tyle że zaczynając od 0, usuń to info z menu. Czyli robisz tak:
- zmieniasz dodawanie do menu w ten sposób:
menu_additem(menu, "Zwykly (m4a1, usp)");
dla wymaganych flag:
menu_additem(menu, "Zwykly (m4a1, usp)", _, ADMIN_LEVEL_H);
- Usuwasz menu_item_getinfo i wszystko co do niego potrzebne, czyli to:
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data) - Zmieniasz switch aby sprawdzał zmienną item zamiast key, a wewnątrz switcha zamieniasz numerację aby była od 0 a nie od 1
- zmieniasz dodawanie do menu w ten sposób:
- Podaj errorlogi
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych