Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z menu-dawanie broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 matys307

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:55
  • Imię:gsdsdgd
  • Lokalizacja:gtsdsdg
Offline

Napisano 21.01.2012 23:49

Powiedzcie proszę gdzie tu blad ze sie nie wyswietla, nie mam juz sily od godziny sprawdzam jak glupi to, po wpisaniu /klasa - nic sie nie dzieje

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Klasy JB"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "matYs"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /klasa","klasy1")
}
public klasy1(id)
{ 
new menu = menu_create("Menu klas:", "klasy2");
 
menu_additem(menu, "Zwykly (m4a1, usp)", "1", 0);
menu_additem(menu, "Talib (ak, glock)", "2", 0);
menu_additem(menu, "Snajper (awp, deagle)", "3", 0);
menu_additem(menu, "Gangster (ump, usp)", "4", 0);
menu_additem(menu, "SWAT (m3, p228)", "5", 0);
menu_additem(menu, "Policjant (mac10, deagle)", "6", 0);
menu_additem(menu, "Komandos (bullpup, p228)", "7", 0);
menu_additem(menu, "Gladiator (shield, usp)", "8", ADMIN_LEVEL_H);
menu_additem(menu, "Rambo (m249, elites)", "9", ADMIN_LEVEL_H);
menu_additem(menu, "Obronca (galil, deagle)", "10", ADMIN_LEVEL_H);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public klasy2(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
	    menu_destroy(menu)
	    return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
   
    new key = str_to_num(data)
   
    switch(key)
{
  case 1:{
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id, "weapon_m4a1");
   give_item(id, "weapon_usp");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 2:{
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id, "weapon_ak47");
   give_item(id, "weapon_glock18");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 3:{
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id, "weapon_awp");
   give_item(id, "weapon_deagle");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 4:{
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id, "weapon_ump45");
   give_item(id, "weapon_usp");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100);
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 5:{
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id, "weapon_m3");
   give_item(id, "weapon_p228");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32);
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 6:{
   strip_user_weapons(id);
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id, "weapon_mac10");
   give_item(id, "weapon_deagle");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100);
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE , 100);
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 7:{
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id, "weapon_aug");
   give_item(id, "weapon_p228");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90);
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 8:{
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id, "weapon_shield");
   give_item(id, "weapon_usp");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 200);
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 9:{
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id, "weapon_m249");
   give_item(id, "weapon_elite");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 100);
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 400);
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 10:{
   strip_user_weapons(id);
   give_item(id, "weapon_galil");
   give_item(id, "weapon_deagle");
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 100);
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 200);
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
} 

  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 24.01.2012 17:10

  • Stosuj wcięcia, bo widzę nie wszędzie masz, poprawi to czytelność kodu i szybciej ktoś odpowie na pytanie
  • Co to za koszmarek ze sprawdzaniem id wybranej pozycji w menu? Wybrany przedmiot masz w item, tyle że zaczynając od 0, usuń to info z menu. Czyli robisz tak:
    • zmieniasz dodawanie do menu w ten sposób:
      menu_additem(menu, "Zwykly (m4a1, usp)");
      

      dla wymaganych flag:
      menu_additem(menu, "Zwykly (m4a1, usp)", _, ADMIN_LEVEL_H);
      
    • Usuwasz menu_item_getinfo i wszystko co do niego potrzebne, czyli to:
      new data[6], iName[64]
      new acces, callback
      menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

      new key = str_to_num(data)
    • Zmieniasz switch aby sprawdzał zmienną item zamiast key, a wewnątrz switcha zamieniasz numerację aby była od 0 a nie od 1
  • Podaj errorlogi

  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych