/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Klasy JB"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "matYs"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /klasa","klasy1")
}
public klasy1(id)
{
new menu = menu_create("Menu klas:", "klasy2");
menu_additem(menu, "Zwykly (m4a1, usp)", "1", 0);
menu_additem(menu, "Talib (ak, glock)", "2", 0);
menu_additem(menu, "Snajper (awp, deagle)", "3", 0);
menu_additem(menu, "Gangster (ump, usp)", "4", 0);
menu_additem(menu, "SWAT (m3, p228)", "5", 0);
menu_additem(menu, "Policjant (mac10, deagle)", "6", 0);
menu_additem(menu, "Komandos (bullpup, p228)", "7", 0);
menu_additem(menu, "Gladiator (shield, usp)", "8", ADMIN_LEVEL_H);
menu_additem(menu, "Rambo (m249, elites)", "9", ADMIN_LEVEL_H);
menu_additem(menu, "Obronca (galil, deagle)", "10", ADMIN_LEVEL_H);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public klasy2(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_usp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_glock18");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_ump45");
give_item(id, "weapon_usp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "weapon_p228");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:{
strip_user_weapons(id);
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_mac10");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE , 100);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_p228");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 8:{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_usp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 200);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_elite");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 100);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 400);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 10:{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 100);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 200);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z menu-dawanie broni
Temat rozp. matys307, 21.01.2012 23:49
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 21.01.2012 23:49
Powiedzcie proszę gdzie tu blad ze sie nie wyswietla, nie mam juz sily od godziny sprawdzam jak glupi to, po wpisaniu /klasa - nic sie nie dzieje
#2
Napisano 24.01.2012 17:10
- Stosuj wcięcia, bo widzę nie wszędzie masz, poprawi to czytelność kodu i szybciej ktoś odpowie na pytanie
- Co to za koszmarek ze sprawdzaniem id wybranej pozycji w menu? Wybrany przedmiot masz w item, tyle że zaczynając od 0, usuń to info z menu. Czyli robisz tak:
- zmieniasz dodawanie do menu w ten sposób:
menu_additem(menu, "Zwykly (m4a1, usp)");
dla wymaganych flag:
menu_additem(menu, "Zwykly (m4a1, usp)", _, ADMIN_LEVEL_H);
- Usuwasz menu_item_getinfo i wszystko co do niego potrzebne, czyli to:
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data) - Zmieniasz switch aby sprawdzał zmienną item zamiast key, a wewnątrz switcha zamieniasz numerację aby była od 0 a nie od 1
- zmieniasz dodawanie do menu w ten sposób:
- Podaj errorlogi
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













