Dodałem statystyka grawitacje. Wszystko cacy itp. Dodaje pkt. Ale gdy zmienie mape badz zmienie klase i potem spowrotem na poprzednia pkt sie resetują ktore dałem w Grawitacje. Reszte statystyk poprawnie zapisuje. Poniżej nvault:
Wczesniej dodawalem statystyka Armor i bezbłednie.
public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id], grawitacja_gracza[id], monety_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id], grawitacja_gracza[id], monety_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], armors[32], grawitacja[32], monetygracza[32];
parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, armors, 31, grawitacja, 31, monetygracza, 31);
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
armor_gracza[id] = str_to_num(armors);
grawitacja_gracza[id] = str_to_num(grawitacja);
monety_gracza[id] = str_to_num(monetygracza);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id]-grawitacja_gracza[id];
}
i
public UstawSzybkosc(id)
{
new grav = grawitacja_gracza[id] / 500;
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
if(klasa_gracza[id])
set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]);
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));
}
Drugi problem jest taki że raz pokazuje HUD raz nie. Chodzi tutaj o HUD admina. Czyli sy @@ Czesc. I info o perku który jest w HUD. Proszę o pomoc


Dodatki SourceMod













