Dodałem statystyka grawitacje. Wszystko cacy itp. Dodaje pkt. Ale gdy zmienie mape badz zmienie klase i potem spowrotem na poprzednia pkt sie resetują ktore dałem w Grawitacje. Reszte statystyk poprawnie zapisuje. Poniżej nvault:
Wczesniej dodawalem statystyka Armor i bezbłednie.
public ZapiszDane(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id], grawitacja_gracza[id], monety_gracza[id]); nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata); } public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id], grawitacja_gracza[id], monety_gracza[id]); nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], armors[32], grawitacja[32], monetygracza[32]; parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, armors, 31, grawitacja, 31, monetygracza, 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza); poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza); kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza); armor_gracza[id] = str_to_num(armors); grawitacja_gracza[id] = str_to_num(grawitacja); monety_gracza[id] = str_to_num(monetygracza); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id]-grawitacja_gracza[id]; }
i
public UstawSzybkosc(id) { new grav = grawitacja_gracza[id] / 500; id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0; if(klasa_gracza[id]) set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]); set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav)); }
Drugi problem jest taki że raz pokazuje HUD raz nie. Chodzi tutaj o HUD admina. Czyli sy @@ Czesc. I info o perku który jest w HUD. Proszę o pomoc