Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zmienić wartości danych statystyk.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 luki02006

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
Offline

Napisano 13.01.2012 16:57

Witam mam problem iż chciał bym by wytrzymałość była o połowę mniejsza, oraz by jedna z moich nowych statystyk działała lepiej i szukam odpowiedzi w tym temacie :P

Wiem już ze ten kod odpowiada za redukcje obrażeń "Wytrzymałość" chciałbym by redukowała obrażenia o połowe mniej za 1 pkt. co mam zrobic by tak było ?
 redukcja_obrazen_gracza[id] = 1.2*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));


I tutaj, chciałbym by mozna było ustawić w setnych ale nie wiem jak zmienić kod.

new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = (PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1))+100;
new new_health;

wartosc_regeneracji_gracza[id] = float(PobierzRegeneracje(id, 1, 1, 1))/1
floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)


Dziękuje i czekam na odp.
  • +
  • -
  • 0

#2 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 14.01.2012 11:46

redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.6*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
lub

redukcja_obrazen_gracza[id] = 2.2*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));

nie pamiętam czy w dół czy w górę powinno być ale zobacz to będziesz widział ile DMG zabiera przy 1 i przy 2 :)

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych