Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Lekka przerobka starego CODa

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 TuDe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Kalety
Offline

Napisano 08.01.2012 17:08

Witam..
Mam starego COD a u siebie na serwie.. Modyfikacje CODa QTM Peyote.. Na pewno ma on mniej bugow niz ten nowy COD.. Jedyne co mnie dreczy to to, ze wszystko jest w jednym pliku..
Chcialem dodac dwie klasy preminum, usunac jednego perka i dodac komende /daj..
Co do usuniecia perka wydaje sie proste... Ale wystarczy usunac linijke z nazwa perku i opisem? Czy nizej tez tam trzeba kopac? Jak tak to skad mam wiedziec ktora czesc kodu dotyczy akurat tego perku ;x ??
Co do komendy /daj.. Ta ktora jest na forum dzialaby na starym CODzie? Jesli nie, moglby mi ktos pomoc dorobic taki bajer? ;x
Potrzebauje rowniez klas preminum.. Opisy:
Kozak (Klasa Preminum) - Dostajesz p90, m4a1, 130% biegu, 2 rakietki, zestaw granatow, 120 hp na start
Ninja (Klasa Preminum) - Dostajesz deagle i UZI, 1/1 z kosy z PPM, Skaczesz jak na sv_gravity 300, 140% biegu, jestes przezroczysty na nozu..

.sma nizej bo gdybym wkleil w bylo by za dlugie ;x

UP!

Dodatkowo wywala mi dosyc duzo errorow w logach..:
L 01/08/2012 - 15:51:53: [FUN] Player out of range (0)
L 01/08/2012 - 15:51:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codbytude.amxx")
L 01/08/2012 - 15:51:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_gravity")
L 01/08/2012 - 15:51:53: [AMXX]	[0] codbytude.sma::TakeDamage (line 824)
L 01/08/2012 - 15:54:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codbytude.amxx")
L 01/08/2012 - 15:54:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_gravity")
L 01/08/2012 - 15:54:44: [AMXX]	[0] codbytude.sma::Odrodzenie (line 510)
L 01/08/2012 - 15:54:46: [ENGINE] Invalid entity 21
L 01/08/2012 - 15:54:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codbytude.amxx")
L 01/08/2012 - 15:54:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 01/08/2012 - 15:54:46: [AMXX]	[0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 01/08/2012 - 15:54:46: [AMXX]	[1] codbytude.sma::UsunPrzedmiot (line 1738)
L 01/08/2012 - 15:54:46: [AMXX]	[2] codbytude.sma::client_connect (line 963)
L 01/08/2012 - 15:54:49: [ENGINE] Invalid entity 21
L 01/08/2012 - 15:54:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codbytude.amxx")
L 01/08/2012 - 15:54:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 01/08/2012 - 15:54:49: [AMXX]	[0] codbytude.sma::PokazInformacje (line 1866)
L 01/08/2012 - 15:54:49: [ENGINE] Invalid entity 21
Z gory thx za pomoc :X

Załączone pliki


Użytkownik TuDe edytował ten post 08.01.2012 17:11


#2 dawidpuskar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:217
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kębłowo
Offline

Napisano 08.01.2012 17:27

co do /oddaj to


znajdz linijke:


register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");

daj pod nia:


register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");

i na koniec kodu dodajesz:

new oddaj_id[33];
new bool:dostal_przedmiot[33];

public OddajPrzedmiot(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback");
new numer_przedmiotu;
for(new i=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i;
menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}

public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
{
client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
UsunPrzedmiot(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id)
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}


skomplikuj i zobacz czy dziala :)

@edit.

nie wiem czy zadziala, ale w pliku plugins.ini przy "codbytude.amxx dopisz debug.
Czyli codbytude.amxx debug
  • +
  • -
  • 0

#3 TuDe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Kalety
Offline

Napisano 09.01.2012 17:48

/daj dziala, dzięki, plusik..
Z klasami i usunieciem perku juz sam sobie poradzilem ;x

Mam w plugins.ini dopisane debug..
To błędy w kodzie..

Jesli ktos to ladnie naprawi moge zaplacic sms-em.. Co do ceny mozemy sie ugadac ;x
Lub kasa na postrzelaj ;P
up!

Użytkownik TuDe edytował ten post 09.01.2012 17:48


#4 dawidpuskar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:217
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kębłowo
Offline

Napisano 09.01.2012 19:38

@ oftop, gosciu podaj gg, i nikomu kasy nie dawaj... bo dla kogos to jest chwila roboty. Duzej fatygi nie ma. Daj mi GG na pw to postaram sie Tobie pomoc tam.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych