Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[ITEM] Losowa Broń

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciastek ;f

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Gutkowo
Offline

Napisano 07.01.2012 20:15

Witam, dziś pokażę wam jak zrobić item dzięki któremu będziemy dostawali losową broń na początku rundy.

Po 1. Dodajemy przedmioty jak każdy inny.

Pod koniec:
public Odrodzenie(id)


Dodajemy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Numer Itemu)
{
static iWeapons[]={
CSW_FAMAS,
CSW_AWP,
CSW_AUG,
CSW_AK47,
CSW_USP,
CSW_DEAGLE,
CSW_P228,
CSW_FIVESEVEN,
CSW_MAC10
}
new iRand;
new szWeapName[64];
new iWeapons2[32],num;
get_user_weapons(id,iWeapons2,num)
for(new i = 0;i<sizeof iWeapons;i++){
iRand = iWeapons[i];
new bCheck = false
for(new i = 0;i<num;i++){
if(iRand == iWeapons2[i]){
bCheck = true;
break;
}
}
if(!bCheck){
break;
}
}
get_weaponname(iRand,szWeapName,charsmax(szWeapName))
give_item(id,szWeapName)
cs_set_user_bpammo(id, iRand, 0);
cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, szWeapName, id ), 1);
}


Tu możemy jeszcze dodać lub usunąć bronie jakie chcemy:
static iWeapons[]={
CSW_FAMAS,
CSW_AWP,
CSW_AUG,
CSW_AK47,
CSW_USP,
CSW_DEAGLE,
CSW_P228,
CSW_FIVESEVEN,
CSW_MAC10


Dziękuję za uwagę. Myślę że komuś się przyda.

#2 gilek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:asgagagas
Offline

Napisano 07.01.2012 20:51

a moglbys zrobic do nowego cod'a ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 07.01.2012 21:00

ja mam to zrobione na nowego CoDa w ten sposób


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>

new nazwa[] = "Zaopatrzenie";
new opis[] = "Losowa bron";

new bool:ma_perk[33];
new bron_gracza[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Resp", 1);

cod_register_perk(nazwa, opis);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
Resp(id);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);
bron_gracza[id] = 0;
}

public Resp(id)
{
if(ma_perk[id])
{
if(bron_gracza[id])
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);

cod_give_weapon(id, bron_gracza[id] = random_num(2, 29));
}
}

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#4 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 18.02.2012 15:58

To nie daje losowej broni, pozniewaz nie ma losowania.

jezeli wezmiemy klase z famasem, dostanie ona awp bo jest pierwsze na liscie broni ktorych klasa nie ma.
jezeli wezmiemy klase z kazda inna bronia dostaje ona famasa jako pierwsza bron
no i tak dlugo jak nie zginie co runde dostaje kolejna bron.

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 18.02.2012 16:01

  • +
  • -
  • 0

#5 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 29.02.2012 23:29

jak to nie ma losowania? a to:

cod_give_weapon(id, bron_gracza[id] = random_num(2, 29));

i jako, że mam to na serwerze, działa poprawnie (co rundę inna broń nie tylko famas i awp)

ale faktycznie minusem jest co rundę inna broń

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 29.02.2012 23:31

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#6 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 01.03.2012 21:20

mówiłem o wersji wklejonej przez autora tematu nie o Twojej Eustachy. Może ktoś poprawi aby w starym codzie też dawało losowo.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych