[ITEM] Losowa Broń
Ciastek ;f 07.01.2012
Witam, dziś pokażę wam jak zrobić item dzięki któremu będziemy dostawali losową broń na początku rundy.
Po 1. Dodajemy przedmioty jak każdy inny.
Pod koniec:
Dodajemy:
Tu możemy jeszcze dodać lub usunąć bronie jakie chcemy:
Dziękuję za uwagę. Myślę że komuś się przyda.
Po 1. Dodajemy przedmioty jak każdy inny.
Pod koniec:
public Odrodzenie(id)
Dodajemy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Numer Itemu)
{
static iWeapons[]={
CSW_FAMAS,
CSW_AWP,
CSW_AUG,
CSW_AK47,
CSW_USP,
CSW_DEAGLE,
CSW_P228,
CSW_FIVESEVEN,
CSW_MAC10
}
new iRand;
new szWeapName[64];
new iWeapons2[32],num;
get_user_weapons(id,iWeapons2,num)
for(new i = 0;i<sizeof iWeapons;i++){
iRand = iWeapons[i];
new bCheck = false
for(new i = 0;i<num;i++){
if(iRand == iWeapons2[i]){
bCheck = true;
break;
}
}
if(!bCheck){
break;
}
}
get_weaponname(iRand,szWeapName,charsmax(szWeapName))
give_item(id,szWeapName)
cs_set_user_bpammo(id, iRand, 0);
cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(1, szWeapName, id ), 1);
}
Tu możemy jeszcze dodać lub usunąć bronie jakie chcemy:
static iWeapons[]={
CSW_FAMAS,
CSW_AWP,
CSW_AUG,
CSW_AK47,
CSW_USP,
CSW_DEAGLE,
CSW_P228,
CSW_FIVESEVEN,
CSW_MAC10
Dziękuję za uwagę. Myślę że komuś się przyda.
Eustachy8
07.01.2012
ja mam to zrobione na nowego CoDa w ten sposób
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <engine> new nazwa[] = "Zaopatrzenie"; new opis[] = "Losowa bron"; new bool:ma_perk[33]; new bron_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Resp", 1); cod_register_perk(nazwa, opis); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; Resp(id); } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]); bron_gracza[id] = 0; } public Resp(id) { if(ma_perk[id]) { if(bron_gracza[id]) cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]); cod_give_weapon(id, bron_gracza[id] = random_num(2, 29)); } }
Kendzior87
18.02.2012
To nie daje losowej broni, pozniewaz nie ma losowania.
jezeli wezmiemy klase z famasem, dostanie ona awp bo jest pierwsze na liscie broni ktorych klasa nie ma.
jezeli wezmiemy klase z kazda inna bronia dostaje ona famasa jako pierwsza bron
no i tak dlugo jak nie zginie co runde dostaje kolejna bron.
Edited by Kendzior87, 18.02.2012 16:01.
jezeli wezmiemy klase z famasem, dostanie ona awp bo jest pierwsze na liscie broni ktorych klasa nie ma.
jezeli wezmiemy klase z kazda inna bronia dostaje ona famasa jako pierwsza bron
no i tak dlugo jak nie zginie co runde dostaje kolejna bron.
Edited by Kendzior87, 18.02.2012 16:01.
Eustachy8
29.02.2012
jak to nie ma losowania? a to:
cod_give_weapon(id, bron_gracza[id] = random_num(2, 29));
i jako, że mam to na serwerze, działa poprawnie (co rundę inna broń nie tylko famas i awp)
ale faktycznie minusem jest co rundę inna broń
Edited by Eustachy8, 29.02.2012 23:31.
cod_give_weapon(id, bron_gracza[id] = random_num(2, 29));
i jako, że mam to na serwerze, działa poprawnie (co rundę inna broń nie tylko famas i awp)
ale faktycznie minusem jest co rundę inna broń
Edited by Eustachy8, 29.02.2012 23:31.
Kendzior87
01.03.2012
mówiłem o wersji wklejonej przez autora tematu nie o Twojej Eustachy. Może ktoś poprawi aby w starym codzie też dawało losowo.