Polegalby na podniesieniu gracza z danej odleglosci i np rzuceniu o sciane.
Moze moznaby bylo wykorzystac do tego taka opcje jak do slapowania...
Jakby byl ktos chetny i poradzilby sobie z jego wykonaniem nie pogniewalbym sie na niego
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.12.2011 18:43
Napisano 29.12.2011 19:21
Napisano 29.12.2011 19:49
Napisano 29.12.2011 19:50
Napisano 29.12.2011 20:35
Napisano 29.12.2011 20:51
Napisano 29.12.2011 21:31
Napisano 29.12.2011 22:22
new vOrigin[3];
new Float:gfOrigin[2][3], b;
entity_get_vector(pid, EV_VEC_origin, gfOrigin[1]);
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, gfOrigin[0]);
get_user_origin(pid, vOrigin); ///
for(b = 0; b <= 2; b ++)
{
gfOrigin[1][b] -= gfOrigin[0][b]; // oblicza odległość miedzy środkiem totemu a graczem w totemie
gfOrigin[1][b] +=30; //wiem ze można dać +=210 ale kiedyś nie wiem nie chciało mi chodzić może teraz będzie.
gfOrigin[1][b] *=7; // zmieniając to zmieni się sile odpychania
}
entity_set_vector(pid, EV_VEC_velocity, gfOrigin[1]);odpycha byt x od bytu y 0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych