Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item Telekineza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 BaQStiC

    Supra Team

  • Power User

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:628
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Ck / Wroc
Offline

Napisano 29.12.2011 18:43

Witam. Mam pytanie. Czy daloby sie zrobic item Telekineza?
Polegalby na podniesieniu gracza z danej odleglosci i np rzuceniu o sciane.
Moze moznaby bylo wykorzystac do tego taka opcje jak do slapowania...

Jakby byl ktos chetny i poradzilby sobie z jego wykonaniem nie pogniewalbym sie na niego ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.12.2011 19:21

Dałoby radę. Myślę że można wykorzystać sposób przesuwania bloków w BB, tylko trzeba uwzględnić ściany.
  • +
  • -
  • 0

#3 BaQStiC

    Supra Team

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:628
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Ck / Wroc
Offline

Napisano 29.12.2011 19:49

Dalbys rade sprobowac?
  • +
  • -
  • 0

#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 29.12.2011 19:50

Co do rzucania to na pewno moduł xs a jeśli samo przesuwanie to get_user_aiming + pev_orign wystarczy
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#5 ExBiT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Brainf*ck
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.12.2011 20:35

Cała terminologia człowieka opiera się na słowie "daj". Wystarczy troszkę poszukać. Do zrobienia takiego itemka potrzebny Ci jest urywek EntMod'a oraz Dokumentacja AMXX.pl: Core >> amxmodx > get_user_aiming
  • +
  • -
  • 0
Projekty na zamówienie w technologii:
- C++,
- Java,
- Pawn.

100% zadowolenia. Kontakt - PW.

#6 BaQStiC

    Supra Team

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:628
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Ck / Wroc
Offline

Napisano 29.12.2011 20:51

Uwierz umiem mnostwo inny rzeczy ale robienia itemow raczej do najsilniejszych nie nalezy wiec gdyby tak bylo nie musialbys sie wysilac piszac swojego posta.
Poza tym nie ma zadnego "daj"...
Ale rozumujac Twoja wypowiedz i Twoj podpis u Ciebie to raczej "zaplac a dostaniesz" jest najwazniesze.
  • +
  • -
  • 0

#7 ExBiT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Brainf*ck
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.12.2011 21:31

Dokładnie. Dla osoby, która musi opłacić kawalerkę na śródmieściu, kasa (poza pracą i studiami) jest najważniejsza ;]
  • +
  • -
  • 0
Projekty na zamówienie w technologii:
- C++,
- Java,
- Pawn.

100% zadowolenia. Kontakt - PW.

#8 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 29.12.2011 22:22

new vOrigin[3];
                        
                        new Float:gfOrigin[2][3], b;
                        
                        entity_get_vector(pid, EV_VEC_origin, gfOrigin[1]);  
                        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, gfOrigin[0]);
                        
                        get_user_origin(pid, vOrigin);    ///
                        for(b = 0; b <= 2; b ++) 
                        { 
                                gfOrigin[1][b] -= gfOrigin[0][b];  // oblicza odległość miedzy środkiem totemu a graczem w totemie
                                gfOrigin[1][b] +=30;           //wiem ze można dać +=210 ale kiedyś nie wiem nie chciało mi chodzić może teraz będzie.
                                gfOrigin[1][b] *=7;       // zmieniając to zmieni się sile odpychania
                        }
                        
                        entity_set_vector(pid, EV_VEC_velocity, gfOrigin[1]);
odpycha byt x od bytu y
sila zalezy od odleglosci sry ze daje ci urywek ale musze lecic :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych