Witam. Mam pytanie. Czy daloby sie zrobic item Telekineza?
Polegalby na podniesieniu gracza z danej odleglosci i np rzuceniu o sciane.
Moze moznaby bylo wykorzystac do tego taka opcje jak do slapowania...
Jakby byl ktos chetny i poradzilby sobie z jego wykonaniem nie pogniewalbym sie na niego
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Item Telekineza
Temat rozp. BaQStiC, 29.12.2011 18:43
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.12.2011 18:43
#2
Napisano 29.12.2011 19:21
Dałoby radę. Myślę że można wykorzystać sposób przesuwania bloków w BB, tylko trzeba uwzględnić ściany.
#3
Napisano 29.12.2011 19:49
Dalbys rade sprobowac?
#4
Napisano 29.12.2011 19:50
Co do rzucania to na pewno moduł xs a jeśli samo przesuwanie to get_user_aiming + pev_orign wystarczy
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#5
Napisano 29.12.2011 20:35
Cała terminologia człowieka opiera się na słowie "daj". Wystarczy troszkę poszukać. Do zrobienia takiego itemka potrzebny Ci jest urywek EntMod'a oraz Dokumentacja AMXX.pl: Core >> amxmodx > get_user_aiming
Projekty na zamówienie w technologii:
- C++,
- Java,
- Pawn.
100% zadowolenia. Kontakt - PW.
- C++,
- Java,
- Pawn.
100% zadowolenia. Kontakt - PW.
#6
Napisano 29.12.2011 20:51
Uwierz umiem mnostwo inny rzeczy ale robienia itemow raczej do najsilniejszych nie nalezy wiec gdyby tak bylo nie musialbys sie wysilac piszac swojego posta.
Poza tym nie ma zadnego "daj"...
Ale rozumujac Twoja wypowiedz i Twoj podpis u Ciebie to raczej "zaplac a dostaniesz" jest najwazniesze.
Poza tym nie ma zadnego "daj"...
Ale rozumujac Twoja wypowiedz i Twoj podpis u Ciebie to raczej "zaplac a dostaniesz" jest najwazniesze.
#7
Napisano 29.12.2011 21:31
Dokładnie. Dla osoby, która musi opłacić kawalerkę na śródmieściu, kasa (poza pracą i studiami) jest najważniejsza ;]
Projekty na zamówienie w technologii:
- C++,
- Java,
- Pawn.
100% zadowolenia. Kontakt - PW.
- C++,
- Java,
- Pawn.
100% zadowolenia. Kontakt - PW.
#8
Napisano 29.12.2011 22:22
new vOrigin[3]; new Float:gfOrigin[2][3], b; entity_get_vector(pid, EV_VEC_origin, gfOrigin[1]); entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, gfOrigin[0]); get_user_origin(pid, vOrigin); /// for(b = 0; b <= 2; b ++) { gfOrigin[1][b] -= gfOrigin[0][b]; // oblicza odległość miedzy środkiem totemu a graczem w totemie gfOrigin[1][b] +=30; //wiem ze można dać +=210 ale kiedyś nie wiem nie chciało mi chodzić może teraz będzie. gfOrigin[1][b] *=7; // zmieniając to zmieni się sile odpychania } entity_set_vector(pid, EV_VEC_velocity, gfOrigin[1]);odpycha byt x od bytu y
sila zalezy od odleglosci sry ze daje ci urywek ale musze lecic
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych