Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Błąd z klasą

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Acer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.12.2011 09:47

Mam problem, nie mogę skompilować klasy wyskakują 2 errory:

codclass_szybki.sma(25) : error 017: undefined symbol "g_bma_klase"
codclass_szybki.sma(28) : error 017: undefined symbol "g_bma_klase"


Kod Sma klasy:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szybki";
new const opis[] = "Masz 5x wieksza prędkosc ataku na M4'ce";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:g_bMaKlase[33];
public plugin_init() {
	    register_plugin(nazwa, "0.1", "MarWit")
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	    register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b")
}
public cod_class_enabled(id)
	    ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
	    ma_klase[id] = false;
public eventCurWeapon(id)
{
	    if(!g_bMaKlase[id])
			    return PLUGIN_CONTINUE
	    new iWeapon = read_data(2);
	    new iEnt;
	    static Float:fSpeedMultiplier = 0.2;
	    if(iWeapon == CSW_M4A1)
	    {
			    iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
			    set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
			    set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
	    }
	    return PLUGIN_CONTINUE
}

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam na OneKill.pl






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych