Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zmienić dmg z rakiet ?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gracz34

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:dsdsds
  • Lokalizacja:dsdsd
Offline

Napisano 27.12.2011 21:32

Bardzo bym prosił o odpowiedź pytania : Jak zmniejszyć dmg z rakiet (Cod)

proszę o jasne wyjaśnienie



Z góry dziękuje
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

IP : 194.28.50.14:27118

Strona : http://www.cs-napale...aa.pl/index.php

#2 Name166

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2011 21:53

Sorry że się wcinam ale też jestem ciekaw podpinam się

#3 Gracz34

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:dsdsds
  • Lokalizacja:dsdsd
Offline

Napisano 27.12.2011 22:04

Refresh
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

IP : 194.28.50.14:27118

Strona : http://www.cs-napale...aa.pl/index.php

#4 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.12.2011 08:15

szukasz linijki w sma klasy w której masz rakiety,
wyglądającej miej-więcej tak
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

55.0
to stały DMG

0.9
to DMG pochodzący z inteligencji
z tego co zaobserwowałem to w wypadku wartości 1.0 daje nam 10DMG/100 Inteligencji
czyli obecne ustawienie 0.9 daje nam 9DMG/100 Inteligenji

jeżeli sobie nie poradzicie to dajcie tutaj lub na PW (jeżeli nie chcecie udostępniać) sma waszej klasy



"[...]jeśli się pomylę to mnie poprawcie."

Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 08:27


#5 Haliax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:190
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 28.12.2011 08:37

z tego co zaobserwowałem to w wypadku wartości 1.0 daje nam 10DMG/100 Inteligencji
czyli obecne ustawienie 0.9 daje nam 9DMG/100 Inteligenji

jeżeli sobie nie poradzicie to dajcie tutaj lub na PW (jeżeli nie chcecie udostępniać) sma waszej klasy



"[...]jeśli się pomylę to mnie poprawcie."


;|;|

nie nie nie.
To by nie mialo sensu.
0.9 to tyle DMG sie dostaje za 1 punkt inteligenncji.
czyli 100*0.9 - 90 DMG
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie

 

Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:

- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa

KONTAKT - 9454187 GG


#6 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.12.2011 08:56

;|;|

nie nie nie.
To by nie mialo sensu.
0.9 to tyle DMG sie dostaje za 1 punkt inteligenncji.
czyli 100*0.9 - 90 DMG


to jakim cudem u mnie klasa z 3.0 DMG przy 300INT biła 70-120DMG na HIT z MP5?
coś mi tu nie pasuje
według Twojego rozumowania powinna była by bić:
z 900dmg
bo 3dmg*100int=300dmg
300dmg*3=900dmg?

Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 09:00


#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.12.2011 09:21

Boże, trzeba wam to jeszcze raz wytłumaczyć!
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
55.0 są to stałe obrażenia

0.9 jest to czynnik inteligencji, czyli obrażenia, które będą dodawane z każdym punktem inteligencji. Jeżeli chcesz aby za 1 punkt inteligencji dodawało 1 dmg to zamiast 09 wpisujesz 1.0 !
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.12.2011 09:33

na 1000% nie jest 1:1
sprawdzałem to już u siebie na serwerze!
jak pisałem przy wartości 3.0 i 300inteligencji według waszego liczenia powinien zadawać 900dmg - zadawał 70-120 w zależności od miejsca trafienia!!!

a zresztą miejcie jak chcecie. widzę jak działa u mnie. nie będe się z wami sprzeczał bo dadzą warna i tyle jak za mocno was przyprę do muru

Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 09:40


#9 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 28.12.2011 10:00

To niech mi ktoś zmieni żeby w tej klasie zadawało 55 + 0,5 za punkt w inteligencje
I żeby miała 2 rakiety

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 Venom dnb

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.06.2013 17:33

To niech mi ktoś zmieni żeby w tej klasie zadawało 55 + 0,5 za punkt w inteligencje
I żeby miała 2 rakiety

 


proszę bardzo. Ale sprawdz i napisz czy działa bo osobiście nie sprawdzałem.

Załączone pliki


Użytkownik Venom dnb edytował ten post 08.06.2013 17:37

  • +
  • -
  • 0

#11 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 08.06.2013 21:32

wracajac do przelicznika  SANGRE jest taka fajna strona http://amxx.pl/dokum...-inflict-damage

;)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych