Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 27.12.2011 21:32
proszę o jasne wyjaśnienie
Z góry dziękuje
#2
Napisano 27.12.2011 21:53
#3
Napisano 27.12.2011 22:04
#4
Gość_Sangre_*
Napisano 28.12.2011 08:15
wyglądającej miej-więcej tak
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
55.0to stały DMG
0.9to DMG pochodzący z inteligencji
z tego co zaobserwowałem to w wypadku wartości 1.0 daje nam 10DMG/100 Inteligencji
czyli obecne ustawienie 0.9 daje nam 9DMG/100 Inteligenji
jeżeli sobie nie poradzicie to dajcie tutaj lub na PW (jeżeli nie chcecie udostępniać) sma waszej klasy
"[...]jeśli się pomylę to mnie poprawcie."
Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 08:27
#5
Napisano 28.12.2011 08:37
z tego co zaobserwowałem to w wypadku wartości 1.0 daje nam 10DMG/100 Inteligencji
czyli obecne ustawienie 0.9 daje nam 9DMG/100 Inteligenji
jeżeli sobie nie poradzicie to dajcie tutaj lub na PW (jeżeli nie chcecie udostępniać) sma waszej klasy
"[...]jeśli się pomylę to mnie poprawcie."
;|;|
nie nie nie.
To by nie mialo sensu.
0.9 to tyle DMG sie dostaje za 1 punkt inteligenncji.
czyli 100*0.9 - 90 DMG
Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie
Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:
- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa
KONTAKT - 9454187 GG
#6
Gość_Sangre_*
Napisano 28.12.2011 08:56
;|;|
nie nie nie.
To by nie mialo sensu.
0.9 to tyle DMG sie dostaje za 1 punkt inteligenncji.
czyli 100*0.9 - 90 DMG
to jakim cudem u mnie klasa z 3.0 DMG przy 300INT biła 70-120DMG na HIT z MP5?
coś mi tu nie pasuje
według Twojego rozumowania powinna była by bić:
z 900dmg
bo 3dmg*100int=300dmg
300dmg*3=900dmg?
Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 09:00
#7
Napisano 28.12.2011 09:21
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));55.0 są to stałe obrażenia
0.9 jest to czynnik inteligencji, czyli obrażenia, które będą dodawane z każdym punktem inteligencji. Jeżeli chcesz aby za 1 punkt inteligencji dodawało 1 dmg to zamiast 09 wpisujesz 1.0 !
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#8
Gość_Sangre_*
Napisano 28.12.2011 09:33
sprawdzałem to już u siebie na serwerze!
jak pisałem przy wartości 3.0 i 300inteligencji według waszego liczenia powinien zadawać 900dmg - zadawał 70-120 w zależności od miejsca trafienia!!!
a zresztą miejcie jak chcecie. widzę jak działa u mnie. nie będe się z wami sprzeczał bo dadzą warna i tyle jak za mocno was przyprę do muru
Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 09:40
#9
Napisano 28.12.2011 10:00
I żeby miała 2 rakiety
Załączone pliki
#10
Napisano 08.06.2013 17:33
To niech mi ktoś zmieni żeby w tej klasie zadawało 55 + 0,5 za punkt w inteligencje
I żeby miała 2 rakiety
proszę bardzo. Ale sprawdz i napisz czy działa bo osobiście nie sprawdzałem.
Załączone pliki
Użytkownik Venom dnb edytował ten post 08.06.2013 17:37
#11
Napisano 08.06.2013 21:32
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych