load('serwer'.$i.'i')) { $serwer[$i]['ip']=$serwers[$i]['ip']; $serwer[$i]['on']=$serwers[$i]['on']; $serwer[$i]['nazwa']=$serwers[$i]['nazwa']; $serwer[$i]['game']=$serwers[$i]['game']; $serwer[$i]['hltv']=$serwers[$i]['hltv']; $serwer[$i]['new']=$serwers[$i]['new']; $serwer[$i]['offline']=$serwers[$i]['offline']; $gq= new GameQ; $gq->addServer($i,array($serwer[$i]['game'],$ip,$port)); $gq->setOption('timeout',100); $gq->setFilter('normalise'); $gq->setFilter('sortplayers', 'gq_score',false); $info = $gq->requestData(); if($info[$i]['gq_online']!=1) { $serwer[$i]['status']=""; $serwer[$i]['online']=false; $serwer[$i]['map']=''; $serwer[$i]['nazwa']=$serwers[$i]['nazwa']; } else { $serwer[$i]['status']=""; $serwer[$i]['online']=true; $serwer[$i]['map']=$info[$i]['gq_mapname']; $serwer[$i]['players']=$info[$i]['gq_numplayers']; $serwer[$i]['max']=$info[$i]['gq_maxplayers']; $serwer[$i]['haslo']=$info[$i]['gq_password']; if($nazwa_serwera==1) $serwer[$i]['nazwa']=$info[$i]['hostname']; else $serwer[$i]['nazwa']=$serwers[$i]['nazwa']; if(isset($info[$i]['amx_nextmap'])) $serwer[$i]['nextmap']=$info[$i]['amx_nextmap']; if(isset($info[$i]['amx_timeleft'])) $serwer[$i]['timeleft']=$info[$i]['amx_timeleft']; if(!isset($serwer[$i]['timeleft'])) $serwer[$i]['timeleft']="Brak czasu"; if(!isset($serwer[$i]['nextmap'])) $serwer[$i]['nextmap']="Jeszcze nie wybrano"; for($e=0;$e0) $serwer[$i]['player']=$info[$i]['players']; else $serwer[$i]['player']=array(); } cache::factory() -> save( 'serwer'.$i.'i', $serwer[$i], $main['cache_time']); } else { $serwer[$i]['on']=$serwers[$i]['on']; if(!isset($serwer[$i]['nazwa']) || $serwer[$i]['nazwa']=='') $serwer[$i]['nazwa']=$serwers[$i]['nazwa']; $serwer[$i]['ip']=$serwers[$i]['ip']; if(!isset($serwer[$i]['map']) || $serwer[$i]['map'] == '' || $serwer[$i]['online']!=true) { $serwer[$i]['status']=""; $serwer[$i]['online']=false; $serwer[$i]['map']=''; } else { $serwer[$i]['status']=""; $serwer[$i]['online']=true; } } } else { $serwer[$i]['map']=''; $serwer[$i]['status']=""; $serwer[$i]['online']=false; } break; break; break; break; break; break; case 'ventrilo': if(!$serwer[$i] = cache::factory() -> load('serwer'.$i.'i')) { $serwer[$i]['ip']=$serwers[$i]['ip']; $serwer[$i]['on']=$serwers[$i]['on']; $serwer[$i]['nazwa']=$serwers[$i]['nazwa']; $serwer[$i]['game']=$serwers[$i]['game']; $serwer[$i]['new']=$serwers[$i]['new']; $serwer[$i]['offline']=$serwers[$i]['offline']; $serwer[$i]['hltv']=$serwers[$i]['hltv']; $gq= new GameQ; $gq->addServer($i,array($serwer[$i]['game'],$ip,$port)); $gq->setOption('timeout',80); $info = $gq->requestData(); if (isset($info[$i])) { $serwer[$i]['online']=true; $serwer[$i]['status']= ""; $serwer[$i]['players']=0; $serwer[$i]['max']=0; if(isset($info[$i]['clientcount'])) $serwer[$i]['players']=$info[$i]['clientcount']; if(isset($info[$i]['maxclients'])) $serwer[$i]['max']=$info[$i]['maxclients']; if($serwer[$i]['players']>0) $serwer[$i]['player']=$info[$i]['players']; else $serwer[$i]['player']=array(); for($e=0;$e"; } cache::factory() -> save( 'serwer'.$i.'i', $serwer[$i], $main['cache_time']); } else { $serwer[$i]['on']=$serwers[$i]['on']; if(!isset($serwer[$i]['nazwa']) || $serwer[$i]['nazwa']=='') $serwer[$i]['nazwa']=$serwers[$i]['nazwa']; $serwer[$i]['ip']=$serwers[$i]['ip']; if($serwer[$i]['online']!=true) { $serwer[$i]['status']=""; $serwer[$i]['online']=false; $serwer[$i]['map']=''; } else { $serwer[$i]['status']=""; $serwer[$i]['online']=true; } } break; case 'ts3': if(!$serwer[$i] = cache::factory() -> load('serwer'.$i.'i')) { $serwer[$i]['ip']=$serwers[$i]['ip']; $serwer[$i]['on']=$serwers[$i]['on']; $serwer[$i]['nazwa']=$serwers[$i]['nazwa']; $serwer[$i]['game']=$serwers[$i]['game']; $serwer[$i]['new']=$serwers[$i]['new']; $serwer[$i]['offline']=$serwers[$i]['offline']; $serwer[$i]['hltv']=$serwers[$i]['hltv']; $ts3 = new ts3admin($ip, 10011); if($ts3->getElement('success', $ts3->connect())) { $ts3->selectServer($port); $infots3=$ts3->serverInfo(); $clients=$ts3->clientList(); $serwer[$i]['online']=true; $serwer[$i]['status']= " $serwer[$i]['players']=$infots3['data']['virtualserver_clientsonline']-1; $serwer[$i]['max']=$infots3['data']['virtualserver_maxclients']; $serwer[$i]['haslo']=$infots3['data']['virtualserver_password']; $serwer[$i]['player']=$clients['data']; for($e=0;$e"; } cache::factory() -> save( 'serwer'.$i.'i', $serwer[$i], $main['cache_time']); } else { $serwer[$i]['on']=$serwers[$i]['on']; if(!isset($serwer[$i]['nazwa']) || $serwer[$i]['nazwa']=='') $serwer[$i]['nazwa']=$serwers[$i]['nazwa']; $serwer[$i]['ip']=$serwers[$i]['ip']; if($serwer[$i]['online']!=true) { $serwer[$i]['status']=""; $serwer[$i]['online']=false; $serwer[$i]['map']=''; } else { $serwer[$i]['status']=""; $serwer[$i]['online']=true; } } break; } } } ?> $i) { $ip=explode(':', $i['ip']); if($i['on']){?> '; }}}if (!ae_detect_ie()) {?>
Gra Nazwa Serwera Adres IP Slot Mapa Hasło Połącz Status HLTV
#
Serwer jest wyłączony
';} if(ae_detect_ie()) { echo $player['name'].' '; }else { echo '
'.$gr.' '.$player['name'].'
">
/'.$i['max']; }?>
Brak informacji
Nie
Połącz
'.$gr.''.$player['client_nickname'].''; }}}if (!ae_detect_ie()) {?>">
/'.$i['max']; }?>
Brak informacji Połącz
'.$gr.''.$player['name'].''.$player['score'].''; }}}if (!ae_detect_ie()) {?>">
/'.$i['max']; }?>
Brak'; }?> Aktualnie na naszych serwerach gra 0 graczy, i jest 0