Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Harry Potter Mod

Inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
212 odpowiedzi w tym temacie

#41 !cex!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:Stawiski
Offline

Napisano 31.12.2011 16:54

Hmm a co powiedzielibyście na rozwiązani podobne do SuperHero Mod'a tam, każdy wybiera sobie herosa, a ten ma przypisane do siebie moce. Tak tu na wstępie gracz mógłby wybrać np. 3 siły (zaklęcia, nie wiem jak to nazwać) i wraz ze zdobywaniem poziomów mógłby je ulepszać. Do każdej siły przypisane byłoby jej użycie jak np. +power1, +power2 i +power3. Co do pisania moda w grupie to się nie zgodzę, ponieważ można wszystko podzielić między siebie i każdy wykonywałby określoną rzecz, a później połączyć w całość i wprowadzić ewentualne poprawki.
  • +
  • -
  • 0

#42 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 03.01.2012 06:22

@@REFRESH@@
  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#43 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.01.2012 14:46

Hmm a co powiedzielibyście na rozwiązani podobne do SuperHero Mod'a tam, każdy wybiera sobie herosa, a ten ma przypisane do siebie moce. Tak tu na wstępie gracz mógłby wybrać np. 3 siły (zaklęcia, nie wiem jak to nazwać) i wraz ze zdobywaniem poziomów mógłby je ulepszać. Do każdej siły przypisane byłoby jej użycie jak np. +power1, +power2 i +power3. Co do pisania moda w grupie to się nie zgodzę, ponieważ można wszystko podzielić między siebie i każdy wykonywałby określoną rzecz, a później połączyć w całość i wprowadzić ewentualne poprawki.

Jakbyś nie zauważył, mój pomysł został zaakceptowany, tylko chyba nie będzie postaci ani klas !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#44 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 03.01.2012 17:06

Można też zrobić tak, że początkowo jest bez postaci, mini przewodnik w motd, po osiągnięciu czegoś możemy wybrać do jakiej strony przynależymy, dobrej/złej i wybrać imie swojego czarodzieja
  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#45 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 03.01.2012 18:26

masz juz jako taka "ekipe" ??
  • +
  • -
  • 0

#46 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 03.01.2012 19:58

Tak, jest paru programistów, ogólnie potrzeba jeszcze grafika do stworzenia modeli i kogoś od zrobienia map pod moda.
  • +
  • -
  • 1

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#47 Cezary

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Reszel
Offline

Napisano 03.01.2012 20:15

Czemu nie, ciagle tylko cod, cod i diablo... Być może jak się postaracie to powstanie cos dobrego ale mówie panowie bez wysiłku nie ma rezultatów więc roboty będzie masa.

#48 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Inowrocław
Offline

Napisano 03.01.2012 20:27

Przyłączam się do tego.
Steam; vnm94, gg 984413.
Będę grafikiem oraz kolesiem od map [że tak to ujmę^^ :D].
  • +
  • -
  • 0
Piszę poprawnie po polsku!
syg.png
100 postów - 12.04.13, godz. 23:42

#49 nns

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Lokalizacja:****
Offline

Napisano 03.01.2012 21:39

To będzie za skomplikowane...Dlaczego Cod , diablo czy zombie mają taka popularność? Bo tam się wchodzi bierze klase z pierwszych 2 stron i napierdala innych. Jak jest więcej niż 2 albo 3 strony klas to trzeba stosunkowo dużo czasu spędzić na szukaniu dobrej klasy dla siebie.
A tu co mamy?
NPC - trzeba poznać mape zeby wiedzieć gdzie jest, a co mapa to inne miejsce
System różdżek - każda różdżka ma inne właściwości, kolejne rzeczy do spamiętania
System magi/czarów - kolejene rzeczy do spamiętania
Zbieranie fasolek, latanie na miotle czy inne rzeczy które się pojawiły w tym temacie tylko skomplikują gre. Cs był w zamyśle - idź i zabij jak najwięcej,a to co wy macie to skomplikuje gre, odstraszy graczy i obciąży serwery. To się nadaje pod całkiem nową gre RPG.

Ale to tylko moja skromna opinia.i wierzę ,że uda Wam się stworzyć tego moda
  • +
  • -
  • 0

#50 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 04.01.2012 20:16

Do wszystkich, którzy są w projekcie, ale nie dostali info: Spotykamy się na VT w piątek lub sobotę aby umówić się co do najmniejszych szczegółów moda i pracy nad nim, VT podam na GG - także proszę pisać!
  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#51 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 04.01.2012 20:21

Też się dołączę, zawsze to jakieś nowe doświadczenie ;d

GG : 32544353
Steam : bullet_1705
  • +
  • -
  • 0

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#52 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 05.01.2012 00:20

Czy tylko ja wiem, że z tego projektu nic nie wyjdzie? :D no ale ok, tak czy siak nie jestem fanem Harry'ego Pottera ale mam pytanie co do tej "walki z bazyliszkiem (?)" jak sobie to wyobrażacie? poza tym odbiegacie od oryginału (czyt. filmu) z tymi NPC, nie wiem czy to powinno przypominać jakiś RPG mod czy inne *****.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#53 Cezary

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Reszel
Offline

Napisano 05.01.2012 13:39

Czy tylko ja wiem, że z tego projektu nic nie wyjdzie? :D no ale ok, tak czy siak nie jestem fanem Harry'ego Pottera ale mam pytanie co do tej "walki z bazyliszkiem (?)" jak sobie to wyobrażacie? poza tym odbiegacie od oryginału (czyt. filmu) z tymi NPC, nie wiem czy to powinno przypominać jakiś RPG mod czy inne *****.

Jesli by każdy podchodziłem do sprawy z takim myśleniem nawet amx mod x by nie wyszedł na tak "gównianą i starą gre" a jednak, jest tysiące serwerów.
Nawet dobrze, że troche bedzie odbiegać od oryginału, będzie ciekawiej.

#54 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 05.01.2012 17:59

Ja wiem jak to zrobić ale będzie potrzebna osoba od map albo modeli bądź jeszcze 1 sposób ale to po przez msql czego nie ogarnę ;/
Również mogę dołączyć się do projektu napisz na gg wtajemniczę cie w resztę i jeżeli wszystko będzie dobrze to od zaraz mogę zacząć produkcje moda.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#55 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Inowrocław
Offline

Napisano 05.01.2012 21:13

Ekipa już jest. :)
  • +
  • -
  • 0
Piszę poprawnie po polsku!
syg.png
100 postów - 12.04.13, godz. 23:42

#56 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 07.01.2012 07:51

Prace nad modem zostały rozpoczęte, główny silnik moda jest już w większości ukończony.

Potrzebujemy jeszcze co najmniej jednego grafika, ponieważ aktualnie mamy tylko jednego, a mało roboty nie jest.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#57 FreaK.?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:113
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 07.01.2012 11:58

Prace nad modem zostały rozpoczęte

Nie wierzyłem, że coś będzie w ogóle zaczęte :o No cóż ja niestety nie pomogę ponieważ nie jestem grafikiem ani skrypterem.. Życzę powodzenia w tworzeniu modyfikacji.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#58 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 07.01.2012 13:18

Będziecie informowani na bieżąco, jeśli chodzi o postępy w tworzeniu moda, być może w późniejszym etapie dostaniecie nawet kilka screenów dot. modeli i ogólnego wyglądu moda, niczego nie obiecuję, wiadome jest również, iż modyfikacja po jej ukończeniu nie będzie do pobrania na żadnym z forów internetowych, dopiero po ostatecznym jej ukończeniu (wydaniu ostatecznej wersji) pomyślimy nad tym
Onyke (07.01.2012 14:15):
Na AMXX.pl również nie będzie ? Czyli założyliście ten temat żeby narobić szumu, zebrać propozycje i stworzyć sobie unikalnego moda? :F

  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#59 FreaK.?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:113
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 07.01.2012 14:20

Onyke, chyba masz racje. Zapewne będą mieli tą modyfikację te osoby które pracują nad tym "czymś" ;) i będą sprzedawać i każdy podpisze, że unikalny. Każdy sprzeda gdzie indziej aż w końcu wyjdzie za friko :-)
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#60 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 07.01.2012 14:33

No cóż, tak duża modyfikacja nie może tak po prostu wyjść za darmo. Początkowe wersje będą prawdopodobnie odsprzedawane(nie będzie to zbytnio wygórowana cena), jednak jeśli tak się stanie to z pewnością plugin zostanie wpierw dobrze zabezpieczony. Gdy ukończymy go w całości i wyeliminujemy błędy, mod zostanie opublikowany na różnych forach, najprawdopodobniej również w końcowej fazie będzie dostępny w języku Angielskim.


Dodam jeszcze, że przydałaby się również osoba, która potrafi tworzyć/dość dobrze edytować dźwięki.
No i oczywiście jeśli macie jakieś pomysły na umiejętności do moda, to proszę abyście je przedstawiali w tym temacie :)
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych