Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Harry Potter Mod

Inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
212 odpowiedzi w tym temacie

#21 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.12.2011 14:06

@up
No właśnie, tak jak to shark w innym temacie powiedział: "projekt zakończy się na planach."
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#22 efee

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:73
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 28.12.2011 14:33

Mogę się przyłączyć do tworzenia tego moda.
GG:31837550
STEAM:Darkvader128
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na Elite-Zone.pl
Największa sieć serwerów w Polsce!

#23 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.12.2011 14:59

Radim podoba mi się twój pomysł, tak jak napisałeś będzie lepiej myślę, dlatego zmienimy to tak jak napisałeś, co do domów to może być, każdy gracz zakłada swój dom lub jest przydzielony do 4 podstawowych (Gryffindor itd.) i ten pomysł z kartą gildyjną, ok. Więc kasujemy mój pomysł z postaciami i ich mocami, nazwy postaci zostają, dodajemy według pomysłu radima.

Co do projektu, nie odpadnie on, jeśli będą ludzie odpowiedzialni, którzy jak się do czegoś zgłaszają to zrobią tego moda do końca, bo ja kodu sam nie zrobię, trzeba wejść na ventrilo, ogadać jak będzie wyglądać mod (dużo już mamy), tylko szczegóły pozostały, napisać kod i zrobić modele, ja cały czas będę poszukiwał ludzi którzy są zdolni to zrobić

@Edit@
Radim odpisz na GG

Użytkownik Brylant edytował ten post 28.12.2011 15:19

  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#24 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 194
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 28.12.2011 16:23

@efee
Napisz może w czym mógłbyś pomóc.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#25 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.12.2011 21:59

Efee to programista, rozmawiałem z nim.

Ok, czy są jeszcze jacyś chętni do dołączenia do projektu? Ktoś z doświadczeniem?

Niedługo ustalimy jak mod będzie wyglądał i przedstawimy to w tym temacie :)
  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#26 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 28.12.2011 23:35

Jak będzie zapis tych lvl do bazy danych ( mysql )
to mogę pomóc z zapisem ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#27 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.12.2011 02:01

ja ustalicie ksztalt moda priorytety i bedziecie wiedziec co jest do zrobienia to moge wesprzeć projekt swoim doświadczeniem/wiedzą no i sławą(bedzie latwiej z reklamą ) :D

// mam gdzies na dysku jakies wersje xp modów z klasami to jak znajde moge wam podesłac model byl dzialający to jeszcze z okresu gdy robilem nie dynamiczne pluginy :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#28 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 29.12.2011 09:12

Tylko to chyba nie będzie z expem. Tylko po prostu będzie zbierać fasolki, który np. wylatują po śmierci gracza, za które można kupić karty oraz ulepszyć swoje umiejetności
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#29 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.12.2011 11:17

Wszyscy, którzy chcą dołączyć do naszej drużyny (z doświadczeniem) proszę o kontakt GG:9174336

Co do fasolek jeszcze nie wiadomo, wszystko trzeba umówić, być może fasolki wymieniać na karty doświadczenia? Na razie wiadomo tyle, że fasolki to główna waluta w tym modzie, trzeba najmniejszych szczegółów, dlatego gdy macie jakiś pomysł - piszcie :)
  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#30 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.12.2011 12:16

Klasy? Po co? Widocznie wszystko chcecie na Codzie bazować i do Coda upodabniać. -.-

Nie czytałem wszystkiego ale na mapie postawić kilku NPC (czy jakoś tak) u których można kupować. I zrobić na zasadzie każdy na każdego. Gracze mają plecak w którym za posiadanie 3 czerwonych fasolek dostają np 10 HP dodatkowego, za czegoś tam coś innego. Magia, miotły do kupienia.
  • +
  • -
  • 0

#31 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 29.12.2011 13:42

@up
To co to będzie za mod, w którym stoi NPC na mapie i można u niego kupować ? Równie dobrze można wgrać sam sklep. Nie klasy tylko postacie, i tylko to będzie podobne do Codmod'a, nic innego.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#32 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.12.2011 14:39

tylko to będzie podobne do Codmod'a,


Klasy i postacie - jest jakaś różnica pomiędzy nimi oprócz nazwy? bo mi się wydaje że nie. Nie lepiej żeby gracz mógł "stworzyć" własną postać. NCP po to żeby to ładnie wyglądało (nie kupujemy rzeczy od Boga tylko od konkretnych ludzi) mającą ekwipunek a w nim to, co mu bedzie przydatne. Myśle że taka zasada gry nie została DOBRZE wykonana i zyskała by sławę.
  • +
  • -
  • 0

#33 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 30.12.2011 14:31

Można zmienić, że w ogóle nie musimy robić misji, tylko cały czas się bić, ale po co? Przecież nie będziemy robić misji, gdy biegnie team i chce nas zabić, bo to byłoby za trudne, można zrobić tak że po wykonaniu X misji, i już będąc doświadczonym nie co w tym modzie, dodać że mogą nas atakować podczas robienia misji, ale nie wiem czy nie byłoby za bardzo chaotycznie jak na serwerze byłoby dużo osób, ja myślałem że po wbiciu jakiegoś poziomu na swojej postaci, poprzez wykonywanie misji, osiągając pewien pułap dostajemy możliwość bicia się z innymi graczami, ale też możemy wykonywać trudniejszy zestaw misji. a co do npc to myślałem nad dwoma, jeden na respie CT, drugi na respie TT, i myślałem właśnie u sklepikarza, gdzie moglibyśmy na miejscu to wymieniać, ale z drugiej strony po co, skoro mielibyśmy menu do wszystkiego, wymiany fasolek etc. Np. przykładowo od 3 poziomu gdy przejdziemy pierwsze poziomy będziemy mniej więcej wiedzieć o co tutaj chodzi, i możemy już od tego poziomu się pojedynkować (bić z innymi graczami)

Można zrobić sklep i tam dawać lepsze, szybsze miotły, jakieś przedmioty które sprawiają że jesteśmy silniejsi itd.

Myślałem też o podzieleniu stron tzn. jak wybieramy klasę to najpierw Dobra strona | Zła strona, gdzie po tej drugiej moglibyśmy wcielić się w Toma Marvolo Riddle (Czyli Voldemorta), tylko co wy na to? Podoba się takie coś?

Co do domów, to są 4 domy i każdy gracz jest do jakiegoś przydzielony losowo, za dużo fasolek można przenieść się do innego domu, i misje które są polegają na zabiciu X członków z jakiegoś domu

I jeszcze jedna rzecz wpadła mi do głowy, jakaś muzyka w tle całą mapę, która trzyma klimat (z HP oczywiście)

Kto ma jakiś pomysł, lub chce dołączyć do projektu proszę pisać :)

Potrzeba szczegółów!

@REFRESH@

Użytkownik Brylant edytował ten post 29.12.2011 14:46

  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#34 !cex!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:Stawiski
Offline

Napisano 30.12.2011 16:52

Hmm przyszło mi do głowy dodanie horkruksów, ponieważ jak wiadomo to właśnie one są obiektem pożądania w ostatnich kilku książkach. Myślałem, że może po wykonaniu specjalnych questów dostępnych od określonego poziomu byłyby one nagrodą za ich wykonanie. Specjalnie dla nich sporządzony byłby "plecak", w którym moglibyśmy przetrzymywać horkruksy.

Lista horkruksów:
  • Dziennik Toma Marvolo Riddle'a (Lorda Voldemorta)
  • Pierścień Marvolo Gaunta / Kamień Wskrzeszenia
  • Medalion Salazara Slytherina
  • Puchar należący do Helgi Hufflepuff
  • Diadem Roweny Ravenclaw
  • Wąż Nagini
  • Harry Potter

Użytkownik !cex! edytował ten post 30.12.2011 16:53

  • +
  • -
  • 0

#35 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 30.12.2011 20:53

Co do horkruksów to nie jestem taki pewien, może zrobić tak że co X na mapie pojawia się jeden horkruks i należy go odnaleźć,a za odnalezienie oczywiście horkruks do swojego asortymentu, dawałby on nam jakąś dodatkową moc, a oprócz tego fasolki za to
  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#36 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 31.12.2011 10:26

A ja się mogę dołączyć ;)

Ja bym zrobił różne sklepy zależne od map np de_
  • +
  • -
  • 0

#37 *MARIUSZ*

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Mazowsze
Offline

Napisano 31.12.2011 11:03

Nigdy te nowe mody nie wypalają teraz to tylko niestety call of duty i diablo oraz te zombi itd. Te mniej znane nie lubią ludzie.
  • +
  • -
  • 1

#38 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 31.12.2011 11:28

z takim podejściem to nie wiem jak by powstal ten cod i diablo lol :D
  • +
  • -
  • 1

#39 Brylant

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 31.12.2011 12:02

Nowe mody nie wypalają bo są zbyt monotonne, wchodzisz wybierasz i grasz do póki nie usuną serwera, a tutaj coś się dzieję, tutaj mamy klimat i coś, o czym inne mody mogą zapomnieć, jeśli się uda to własna mapa, własne modele, ulepszanie swojej postaci, pojedynkowanie się, asortyment czarów, mnóstwo przedmiotów, to jest coś, co wypali jeśli ludzie się o tym dowiedzą
  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#40 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 31.12.2011 12:09

Ta i kodu więcej niż na Zombie. Co do modeli to wo wiem że niektórych wkurza jak im się za duło coś ściąga. Ja osobiście jak wiem że coś mi może się spodobać to poczekam nawet te 10-20 min na modele. Co do dzielenia pracy na kilka osób tu jest właśnie problem zawsze "a ja nie robię bo on ma nowsze sma" itp. Sam byłem na kilku premierach Harrego czytałem kilka razy więc coś o tym wiem, można wprowadzić system przedmitów (miecz godrika gryfindora, diaden roweny chyba był, kilka rodzajów różdżek, każdy dostaje losową różdżkę tak jak w harrym "Różdżka sama sobie wybiera czarodzieja")
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych