Smart Roundsound
dasiek
24.12.2011
Smart Roundsound
Prosty plugin który odtwarza RoundSoundy. Zaletą jest szybkość, możliwość uciszenia piosenki oraz wyświetlenie tytułu na żądanie gracza.
standardowa.
Amxmodx
/mute - ucisza roundsound
/tytul - Pokazuje tytul piosenki (ostatnio granej - zmieniane za kazdym razem gdy puszczany jest nowy kawalek)
//podajemy tutaj nazwy plikow z roundsoundem. NIE DOPISUJEMY KONCOWKI MP3!
new const numery_nut[][] = {"Brak!","nazwa_pliku_1","nazwa_pliku_2","nazwa_pliku_3","nazwa_pliku_4",
"nazwa_pliku_5","nazwa_pliku_6"
}
new const nazwy_nut[][] = {"Brak!", // Zostawiamy Brak! jako zerowy element Tablicy. Dalej
"Nazwa_nuty_1", // podajemy tytuły piosenek w kolejnosci jak wyzej.
"Nazwa_nuty_2",
"Nazwa_nuty_3",
"Nazwa_nuty_4",
"Nazwa_nuty_5",
"Nazwa_nuty_6"
}
new folder_rs[] = "folder_z_rsem" //folder z naszym roundsoundem, ktory znajduje sie juz w
//folderze cstrike/sounds (umieszczanie go w folderze misc wyglada tak
// misc/nasz_folder podajac sam nasz_folder pliki beda wczytane z katalogu
//sounds/nasz_folder
Załączone pliki
Użytkownik CheQ edytował ten post 06.04.2012 10:09
Rozjechało sie
Whisper
24.12.2011
for(new id=1; id < 33; id++){
}
blokada_klasa[id] = false;
Nie powinno być tak?
for(new id=1; id < 33; id++)
{
blokada_klasa[id] = false;
}
schab
24.12.2011
O taki bład przy wchodzeniu na serwer ;]
TySiu 28.12.2011
dasiek
28.12.2011
Nie łatwiej byłoby zrobić czytanie z pliku ?
Ale ogólnie + za chęci
chciałem tego uniknąć - zrobić prosty pluginek z prostą edycją (a tak naprawdę nie umiem czytania z pliku )
gring0 13.01.2012
tylko lepiej jakby zamiast /mute było /roundsound albo /wycisz czy coś w tym stylu bo /mute sie gryzie z innym pluginem.
atdirmaq
13.01.2012
#include <amxmodx> #define PLUGIN "SmartRS" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ " //podajemy tutaj nazwy plikow z roundsoundem. NIE DOPISUJEMY KONCOWKI MP3! new const numery_nut[][] = {"Brak!","nazwa_pliku_1","nazwa_pliku_2","nazwa_pliku_3","nazwa_pliku_4", "nazwa_pliku_5","nazwa_pliku_6" } new const nazwy_nut[][] = {"Brak!", // Zostawiamy Brak! jako zerowy element Tablicy. Dalej "Nazwa_nuty_1", // podajemy tytuły piosenek w kolejnosci jak wyzej. "Nazwa_nuty_2", "Nazwa_nuty_3", "Nazwa_nuty_4", "Nazwa_nuty_5", "Nazwa_nuty_6" } new folder_rs[] = "folder_z_rsem" //folder z naszym roundsoundem, ktory znajduje sie juz w //folderze cstrike/sounds (umieszczanie go w folderze misc wyglada tak // misc/nasz_folder podajac sam nasz_folder pliki beda wczytane z katalogu //sounds/nasz_folder new bool:mute[33]; new numer; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("SendAudio", "RoundSound", "a", "2&%!MRAD_ctwin") ; register_event("SendAudio", "RoundSound", "a", "2&%!MRAD_terwin"); register_clcmd("say /wycisz","MuteRS") register_clcmd("say wycisz","MuteRS") register_clcmd("say_team /wycisz","MuteRS") register_clcmd("say_team wycisz","MuteRS") register_clcmd("say /tytul","WypiszNute"); register_clcmd("say tytul","WypiszNute"); register_clcmd("say_team /tytul","WypiszNute"); register_clcmd("say_team tytul","WypiszNute"); numer = 0; set_task(25.0,"Info",0) } public Info() { switch(random_num(1,5)) { case 1: client_print(0,print_chat,"[%s] Aby wylaczyc albo wlaczyc RS wpisz /wycisz",PLUGIN) case 2: client_print(0,print_chat,"[%s] Aby sprawdzic jaki tytul ma piosenka wpisz /tytul",PLUGIN) case 4: client_print(0,print_chat,"[%s] Aby wylaczyc albo wlaczyc RS wpisz /wycisz",PLUGIN) case 5: client_print(0,print_chat,"[%s] Aby sprawdzic jaki tytul ma piosenka wpisz /tytul",PLUGIN) } set_task(18.0,"Info",0) } public WypiszNute(id) { client_print(id,print_chat,"Ostatnia nuta ma tytul: ") client_print(id,print_chat,"%s",nazwy_nut[numer]) } public plugin_precache() { for(new i = 1; i < sizeof numery_nut; i++) { new adres[64]; format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,numery_nut[i]) precache_generic(adres) } } public client_connect(id) { mute[id] = true; } public MuteRS(id) { if(mute[id]) { client_print(id,print_chat,"Wylaczyles RS. Aby go wylaczyc wpisz ponownie /wycisz") mute[id] = false; } else { client_print(id,print_chat,"Wlaczyles RS. Aby go wlaczyc wpisz ponownie /wycisz") mute[id] = true; } } public RoundSound() { numer = random_num(1, sizeof numery_nut); new Players[32],num; get_players(Players,num) for(new ajdi = 0;ajdi<num;ajdi++) { if(mute[ajdi]) Graj(ajdi); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Graj(id) { client_cmd(id,"stopsound"); client_cmd(id,"mp3 stop"); client_cmd(id,"mp3 play sound/%s/%s.mp3",folder_rs,numery_nut[numer]) }Tylko wlasciwie po co, skoro raz sie wycisza a raz wlacza?
Użytkownik atdirmaq edytował ten post 13.01.2012 17:14
gring0 13.01.2012
/roundsound powinno być
ps nie moge skompilować tego..
speedkill
06.04.2012
Droso
06.04.2012
"Ścieżka" "Nazwa utworu" "dla jakiej drużyny"
Harsay
06.04.2012
nie ma po co się bawić w pliki konfiguracyjne
Ktoś określa w cvarze folder w którym są dźwięki i z nich odczytuje co wyeliminuje problem edycji pluginu
HubertTM, po co robić drugi taki sam plugin?
dasiek
06.04.2012
Redux 16.07.2012
L 07/16/2012 - 16:00:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Roundsound_CheQ.amxx")
L 07/16/2012 - 16:00:08: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 07/16/2012 - 16:00:08: [AMXX] [0] Roundsound_CheQ_685613.sma::RoundSound (line