Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie sprite


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 23.12.2011 03:56

Tworzę sprite w ten sposób:

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, {0,0,0}, 0)
    write_byte(TE_WORLDDECAL)
    write_coord(origin[0])
    write_coord(origin[1])
    write_coord(origin[2])
    write_byte(xxx)
    message_end()

xx- numer sprite

Gdy podaje stąd wszystko fajnie, ładnie widać dany ślad za graczem. Natomiast jak chcę

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, {0,0,0}, 0)
    write_byte(TE_WORLDDECAL)
    write_coord(origin[0])
    write_coord(origin[1])
    write_coord(origin[2])
    write_byte(sprite)
    message_end()


sprite = precache_model( "sprites/jakis_sprite3.spr" ); 

To sprite jest za graczem, ale nie jest to taki sam sprite jaki powinien być! W ogóle nie wiem co to jest jakieś kreski żółte.

Ten sprite pokazuje się dobrze gdy np. jest nad graczem. (jak na bf2) ale mnie to nie interesuje chce go pokazać jak "linia" za graczem. W takiej formie w jakiej on jest
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2011 09:07

W formie linii która się ciągnie za graczem najlepiej użyć


write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(entity:attachment to follow)
write_short(sprite index)
write_byte(life in 0.1's)
write_byte(line width in 0.1's)
write_byte(red)
write_byte(green)
write_byte(blue)
write_byte(brightness)


Jednak nigdy nie masz pewności czy sprite się wyświetli taki jaki masz bo to zależy od rodzaju wiadomości. Na pewno da się to zrobić innymi metodami niż beamfollow, ale będzie to mniej optymalne i będzie bazowało na odświeżaniu położenia sprite.
  • +
  • -
  • 0

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 23.12.2011 09:42

w Jakim evencie mam przekazać tego "messeg-a?" w post thinku?
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2011 19:51

Możesz nawet przy spawnie tylko "life" ustaw dobrze.
  • +
  • -
  • 0

#5 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 23.12.2011 20:43

Hmm, niestety nie tworzy mi tego sprite na ziemi za graczem, tylko za graczem i wygląda dość dziwnie.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych