message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, {0,0,0}, 0) write_byte(TE_WORLDDECAL) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]) write_byte(xxx) message_end()
xx- numer sprite
Gdy podaje stąd wszystko fajnie, ładnie widać dany ślad za graczem. Natomiast jak chcę
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, {0,0,0}, 0) write_byte(TE_WORLDDECAL) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]) write_byte(sprite) message_end()
sprite = precache_model( "sprites/jakis_sprite3.spr" );
To sprite jest za graczem, ale nie jest to taki sam sprite jaki powinien być! W ogóle nie wiem co to jest jakieś kreski żółte.
Ten sprite pokazuje się dobrze gdy np. jest nad graczem. (jak na bf2) ale mnie to nie interesuje chce go pokazać jak "linia" za graczem. W takiej formie w jakiej on jest