Witam. Mam pytanie, jak zrobić w .sma klasy zrobionej w generatorze klas amxx.pl/generator-klas/, aby klasa miała 1/x z DANEJ broni?
Przykładowo
[sma]
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Generator Klas - 1/x z broni
Temat rozp. Chmielik, 21.12.2011 16:25
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.12.2011 16:25
#3
Napisano 21.12.2011 16:44
Jakiej funkcji do tego publicu dodać, aby wybrać sobie jakąś broń?
(Wypowiedź w 2 postach bo niemogę wkleić tego do pierwszego postu...)
(Wypowiedź w 2 postach bo niemogę wkleić tego do pierwszego postu...)
Użytkownik Chmielik edytował ten post 21.12.2011 16:45
#4
Napisano 22.12.2011 18:12
pod
dodajesz
pod
dodajesz
do public plugin_init dodajesz
i na koncu sma. dodajesz
Jak masz:
To jak pisze CSW_SCOUT tam sie wpisuje bron ,a jak jest random(6) to w tym nawiasie piszesz ile na ile ma miec z tej broni
teraz jest ustawione na 1/6 ze Scauta
#include <xxx>
dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)
pod
new const wytrzymalosc = xx;
dodajesz
new bool:ma_klase[33];
do public plugin_init dodajesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i na koncu sma. dodajesz
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(6) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Jak masz:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(6) && damagebits & DMG_BULLET)
To jak pisze CSW_SCOUT tam sie wpisuje bron ,a jak jest random(6) to w tym nawiasie piszesz ile na ile ma miec z tej broni
teraz jest ustawione na 1/6 ze Scauta
Użytkownik Spid3r edytował ten post 22.12.2011 18:13
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych