Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja Klasy - COD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 'eXe'

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:PatryQ
  • Lokalizacja:Czeladz
Offline

Napisano 16.12.2011 13:01

Witam,
Proszę o skompilowanie tej klasy + zamiast m4 było ak47

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_stocks>
#include <cstrike>
#include <engine>
new const nazwa[] = "AWP Scope";
new const opis[] = "Posiadasz lunete, namierzasz bron niczym AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const int = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_perk[33], change_zoom[33], gUSPorM4[33], gGLorFMS[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb");
    register_forward(FM_CmdStart, "fwdCmdStart", 0)
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, int, wytrzymalosc);
    register_event("CurWeapon", "eventCurWeaponActive","be","1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1)
}  
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1)
}
public client_disconnect(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}  
public fwdCmdStart(id, ucHandle)
{
    static button, wp
  
    button = get_uc(ucHandle, UC_Buttons);
    wp = get_user_weapon(id);
  
    if(ma_klase[id] && button & IN_ATTACK2)
    {
	    change_zoom[id] = true;
	    if(wp == CSW_M4A1 || wp == CSW_USP || wp == CSW_FAMAS || wp == CSW_GLOCK18 || wp == CSW_AUG || wp == CSW_SG552)
		    set_uc(ucHandle, UC_Buttons, button &= ~IN_ATTACK2)
	    if(wp == CSW_AWP || wp == CSW_SCOUT || wp == CSW_SG550 || wp == CSW_G3SG1 || wp == CSW_KNIFE || wp == CSW_C4)
		    return FMRES_IGNORED;
	    if(!(pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ))  
		    SetZoom(id);
    }
    if(button & IN_RELOAD)
	    cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1);
    return FMRES_IGNORED;
}
public SetZoom(id)
{
    if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_NO_ZOOM && change_zoom[id])
    {
	    cs_set_user_zoom(id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1);
	    emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
	    change_zoom[id] = false;
    }
    else if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_FIRST_ZOOM && change_zoom[id])
    {
	    cs_set_user_zoom(id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1);
	    emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
	    change_zoom[id] = false;
    }
    else if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_SECOND_ZOOM && change_zoom[id])
    {
	    cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1);
	    emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
	    change_zoom[id] = false;
    }
}
public eventCurWeaponActive(id)
{
    if(ma_klase[id])
    {
	    new weapon=read_data(2);
	    new bool:s_USP=(weapon==CSW_USP);
	    new bool:s_M4=(weapon==CSW_M4A1);
	    new bool:b_FAMAS=(weapon==CSW_FAMAS);
	    new bool:b_GLOCK=(weapon==CSW_GLOCK18);
	    gUSPorM4[id]=(s_M4 || s_USP);
	    gGLorFMS[id]=(b_GLOCK || b_FAMAS);
	    if(gUSPorM4[id])
	    {
		    new szClass[33];
		    if(s_USP)
			    copy(szClass, 32, "weapon_usp");
		    else if(s_M4)
			    copy(szClass, 32, "weapon_m4a1");
		    else return;
		    new ent=get_user_weapon_ent(id, szClass);
		    if(ent && cs_get_weapon_silen(ent) == 1)
			    cs_set_weapon_silen(ent,0,0);
	    }
	    if(gGLorFMS[id])
	    {
		    new szClass[33];
		    if(b_GLOCK)
			    copy(szClass, 32, "weapon_glock18");
		    else if (b_FAMAS)
			    copy(szClass, 32, "weapon_famas");
		    else return;
		    new ent=get_user_weapon_ent(id, szClass);
		    if(ent && cs_get_weapon_burst(ent) == 1)
			    cs_set_weapon_burst(ent, 0);
	    }
	  
    }
}
stock Float:fm_entity_range(ent1, ent2) {
    new Float:origin1[3], Float:origin2[3]
    pev(ent1, pev_origin, origin1)
    pev(ent2, pev_origin, origin2)
    return get_distance_f(origin1, origin2)
}
stock get_user_weapon_ent(id, const wname[]){
    new ent=EF_FindEntityByString(-1, "classname",wname);
    while(ent){
	    if(fm_entity_range(id, ent)<10.0){
		    return ent;
	    }
	    ent=EF_FindEntityByString(ent, "classname",wname);
    }
    return 0;
}
	  
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Dam +

#2 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.12.2011 13:13

Gotowe ;)

Załączone pliki



#3 Mores

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Chudow
Offline

Napisano 17.12.2011 01:53


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_stocks>
#include <cstrike>
#include <engine>
new const nazwa[] = "AWP Scope";
new const opis[] = "Posiadasz lunete, namierzasz bron niczym AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const int = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_perk[33], change_zoom[33], gUSPorM4[33], gGLorFMS[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb");
register_forward(FM_CmdStart, "fwdCmdStart", 0)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, int, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventCurWeaponActive","be","1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1)
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1)
}
public client_disconnect(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwdCmdStart(id, ucHandle)
{
static button, wp

button = get_uc(ucHandle, UC_Buttons);
wp = get_user_weapon(id);

if(ma_klase[id] && button & IN_ATTACK2)
{
change_zoom[id] = true;
if(wp == CSW_AK47 || wp == CSW_USP || wp == CSW_FAMAS || wp == CSW_GLOCK18 || wp == CSW_AUG || wp == CSW_SG552)
set_uc(ucHandle, UC_Buttons, button &= ~IN_ATTACK2)
if(wp == CSW_AWP || wp == CSW_SCOUT || wp == CSW_SG550 || wp == CSW_G3SG1 || wp == CSW_KNIFE || wp == CSW_C4)
return FMRES_IGNORED;
if(!(pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ))
SetZoom(id);
}
if(button & IN_RELOAD)
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1);
return FMRES_IGNORED;
}
public SetZoom(id)
{
if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_NO_ZOOM && change_zoom[id])
{
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1);
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
change_zoom[id] = false;
}
else if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_FIRST_ZOOM && change_zoom[id])
{
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1);
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
change_zoom[id] = false;
}
else if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_SECOND_ZOOM && change_zoom[id])
{
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1);
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
change_zoom[id] = false;
}
}
public eventCurWeaponActive(id)
{
if(ma_klase[id])
{
new weapon=read_data(2);
new bool:s_USP=(weapon==CSW_USP);
new bool:s_M4=(weapon==CSW_M4A1);
new bool:b_FAMAS=(weapon==CSW_FAMAS);
new bool:b_GLOCK=(weapon==CSW_GLOCK18);
gUSPorM4[id]=(s_M4 || s_USP);
gGLorFMS[id]=(b_GLOCK || b_FAMAS);
if(gUSPorM4[id])
{
new szClass[33];
if(s_USP)
copy(szClass, 32, "weapon_usp");
else if(s_M4)
copy(szClass, 32, "weapon_m4a1");
else return;
new ent=get_user_weapon_ent(id, szClass);
if(ent && cs_get_weapon_silen(ent) == 1)
cs_set_weapon_silen(ent,0,0);
}
if(gGLorFMS[id])
{
new szClass[33];
if(b_GLOCK)
copy(szClass, 32, "weapon_glock18");
else if (b_FAMAS)
copy(szClass, 32, "weapon_famas");
else return;
new ent=get_user_weapon_ent(id, szClass);
if(ent && cs_get_weapon_burst(ent) == 1)
cs_set_weapon_burst(ent, 0);
}

}
}
stock Float:fm_entity_range(ent1, ent2) {
new Float:origin1[3], Float:origin2[3]
pev(ent1, pev_origin, origin1)
pev(ent2, pev_origin, origin2)
return get_distance_f(origin1, origin2)
}
stock get_user_weapon_ent(id, const wname[]){
new ent=EF_FindEntityByString(-1, "classname",wname);
while(ent){
if(fm_entity_range(id, ent)<10.0){
return ent;
}
ent=EF_FindEntityByString(ent, "classname",wname);
}
return 0;
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Proszę ;)


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_stocks>
#include <cstrike>
#include <engine>
new const nazwa[] = "AWP Scope";
new const opis[] = "Posiadasz lunete, namierzasz bron niczym AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const int = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_perk[33], change_zoom[33], gUSPorM4[33], gGLorFMS[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb");
register_forward(FM_CmdStart, "fwdCmdStart", 0)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, int, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventCurWeaponActive","be","1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1)
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1)
}
public client_disconnect(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwdCmdStart(id, ucHandle)
{
static button, wp

button = get_uc(ucHandle, UC_Buttons);
wp = get_user_weapon(id);

if(ma_klase[id] && button & IN_ATTACK2)
{
change_zoom[id] = true;
if(wp == CSW_AK47 || wp == CSW_USP || wp == CSW_FAMAS || wp == CSW_GLOCK18 || wp == CSW_AUG || wp == CSW_SG552)
set_uc(ucHandle, UC_Buttons, button &= ~IN_ATTACK2)
if(wp == CSW_AWP || wp == CSW_SCOUT || wp == CSW_SG550 || wp == CSW_G3SG1 || wp == CSW_KNIFE || wp == CSW_C4)
return FMRES_IGNORED;
if(!(pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ))
SetZoom(id);
}
if(button & IN_RELOAD)
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1);
return FMRES_IGNORED;
}
public SetZoom(id)
{
if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_NO_ZOOM && change_zoom[id])
{
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1);
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
change_zoom[id] = false;
}
else if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_FIRST_ZOOM && change_zoom[id])
{
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1);
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
change_zoom[id] = false;
}
else if(cs_get_user_zoom(id) == CS_SET_SECOND_ZOOM && change_zoom[id])
{
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 1);
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
change_zoom[id] = false;
}
}
public eventCurWeaponActive(id)
{
if(ma_klase[id])
{
new weapon=read_data(2);
new bool:s_USP=(weapon==CSW_USP);
new bool:s_M4=(weapon==CSW_M4A1);
new bool:b_FAMAS=(weapon==CSW_FAMAS);
new bool:b_GLOCK=(weapon==CSW_GLOCK18);
gUSPorM4[id]=(s_M4 || s_USP);
gGLorFMS[id]=(b_GLOCK || b_FAMAS);
if(gUSPorM4[id])
{
new szClass[33];
if(s_USP)
copy(szClass, 32, "weapon_usp");
else if(s_M4)
copy(szClass, 32, "weapon_m4a1");
else return;
new ent=get_user_weapon_ent(id, szClass);
if(ent && cs_get_weapon_silen(ent) == 1)
cs_set_weapon_silen(ent,0,0);
}
if(gGLorFMS[id])
{
new szClass[33];
if(b_GLOCK)
copy(szClass, 32, "weapon_glock18");
else if (b_FAMAS)
copy(szClass, 32, "weapon_famas");
else return;
new ent=get_user_weapon_ent(id, szClass);
if(ent && cs_get_weapon_burst(ent) == 1)
cs_set_weapon_burst(ent, 0);
}

}
}
stock Float:fm_entity_range(ent1, ent2) {
new Float:origin1[3], Float:origin2[3]
pev(ent1, pev_origin, origin1)
pev(ent2, pev_origin, origin2)
return get_distance_f(origin1, origin2)
}
stock get_user_weapon_ent(id, const wname[]){
new ent=EF_FindEntityByString(-1, "classname",wname);
while(ent){
if(fm_entity_range(id, ent)<10.0){
return ent;
}
ent=EF_FindEntityByString(ent, "classname",wname);
}
return 0;
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Proszę ;)
  • +
  • -
  • 1

#4 'eXe'

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:PatryQ
  • Lokalizacja:Czeladz
Offline

Napisano 17.12.2011 08:54

Kacper, klasa nie działa ;/
Mores, nie da się skompilować..

#5 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 17.12.2011 22:24

teraz zobacz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych