Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Kameleon4

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 15.12.2011 21:57

*
Popularny

Trzymając M4 ma model Ct a Ak - Terro


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);

if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 20

#2 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.12.2011 14:52

dobra klasa .

+

#3 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 16.12.2011 16:17

Fajna klasa, + :P

Mała literówka ;P

"z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro"

  • +
  • -
  • 0

#4 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 16.12.2011 17:03

Klasa wygląda dobrze ale może dodaj plik .amxx
Bo nie chce mi się skompilować ;)

#5 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.12.2011 17:07

@up to smutne że ci się nie chce

CheQ dobra klasa :D ale z botami nie da się grać ;P
  • +
  • -
  • 0

#6 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.12.2011 17:55

Prosta, dobra klasa.
jakby ktoś chciał do tego perk to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

new const perk_name[] = "Kameleon";
new const perk_desc[] = "Z M4 masz ubranie CT, a z AK47 ubranie TT";

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() {

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
}
public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);

if(ma_perk[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_perk[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 4

#7 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 17.12.2011 09:01

=ToRRent= nie chodzi o to ze nie chce mi się skompilować tylko o to ,że wyskakuje ERROR!

#8 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 17.12.2011 09:14

No lap klase

Załączone pliki



#9 ShaRk.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:94
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 17.12.2011 09:36

Dobra klasa, taka prosta a nikt o niej nie pomyślał ; ))
Łap +.

#10 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 17.12.2011 09:50

@ Anusiak - Tak to jest jak się szybko pisze :P

@
DeeJay Andy

pewnie nie masz w kompilatorze Codmod.inc
  • +
  • -
  • 0

#11 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.12.2011 17:12

Ładna klasa ! ;)
  • +
  • -
  • 0

#12 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 20.12.2011 15:31

Fajna klasa przyda się leci +

#13 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.12.2011 17:07

Usuń to:

#define PLUGIN "Kameleon"



I register_plugin zamien na :

register_plugin(nazwa, VERSION, AUTHOR);


  • +
  • -
  • 0

#14 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 20.12.2011 18:17

@don

Po co? nie robi różnicy w działaniu pluginu ani w opóźnieniach.
  • +
  • -
  • 0

#15 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.12.2011 17:51

gdzieś coś źle zrobiłeś
u mnie na serwie, po wgraniu owszem zmienia skin wraz z bronią, ale gdy strzela zmienia mu się skin np. strzela ciągle z M4 to migoczą wszystkie skiny CT
to tak ma być?

#16 Denox

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 24.12.2011 15:10

Powinno działać ;) i nie zmieniać skinów,jeżeli nie działa to przepraszam ale jestem początkujący :)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "CheQ" Edit "Denox

new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new Ubrania_CT[4][]={"sas"|"gsg9"|"urban"|"gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic"|"leet"|"guerilla"|"terror"};

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);

if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#17 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.12.2011 15:41

errory w
18, 19, i 4x 24 linijka
nie idzie skompilować

#18 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 24.12.2011 17:20

może brakuje czegoś w kompilatorze? mi kompiluje wszystko.
  • +
  • -
  • 0

#19 Denox

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 26.12.2011 13:11

dziękuje :D to byla moja pierwsza edycja .sma takiego błędnego :D
  • +
  • -
  • 0

#20 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.12.2011 19:01

pierwszy error to był przy
#define AUTHOR "CheQ" Edit "Denox
wywaliłem
Edit "Denox
ok , nie am tego erroru

linijka 18:
error 001: expected token: "}", but found "|"

linijka 19
error 001: expected token: "}", but found "|"

gdzie "|" to takie dwie pionowe kreski nad sobą ale nawet czegoś takiego nie mam na klawiaturze tzn. mam ale jak to pisze robi mi "|"

dodam ,ze od oryginalności nic nie zmieniałem, prócz tego co teraz wywaliłem

Użytkownik Sangre edytował ten post 26.12.2011 19:04






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych