Opisze cala sprawę mam u siebie coś typu rakiety
iteraz chodzi mi jak zapisać jej nazwę ("rakieta") aby w czasie śmierci została ona złapana przez Deathmsg
kod rakiety
public fw_Touch(ent, id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
new class[32]
pev(ent, pev_classname, class, charsmax(class))
if(!equal(class, "rakieta"))
return FMRES_IGNORED
new attacker = pev(ent, pev_owner);
new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
pev(ent, pev_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;
new Float:g_damage = 180.0
new Float:g_radius = 350.0
new victim = -1
while((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, entOrigin, g_radius)) != 0)
{
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;
pev(victim, pev_origin, Origin);
fDamage = g_damage - floatmul(g_damage, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), g_radius));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim);
if(fDamage>0.0)
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim,ent, attacker, fDamage, DMG_BULLET );
if(player_misja[attacker] == 2||player_misja[attacker] == 7) player_expstat[attacker] += floatround(fDamage,floatround_ceil)
}
fm_remove_entity(ent);
return FMRES_IGNORED
}
np.
public DeathMsg(id)
{
new weaponname[20]
new headshot = read_data(3)
read_data(4,weaponname,31)
weaponname ma sie rownac "rakieta"dzięki za pomoc.
@ref
Użytkownik Zielarz. edytował ten post 13.12.2011 20:54


Dodatki SourceMod













