Opisze cala sprawę mam u siebie coś typu rakiety
iteraz chodzi mi jak zapisać jej nazwę ("rakieta") aby w czasie śmierci została ona złapana przez Deathmsg
kod rakiety
public fw_Touch(ent, id) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED new class[32] pev(ent, pev_classname, class, charsmax(class)) if(!equal(class, "rakieta")) return FMRES_IGNORED new attacker = pev(ent, pev_owner); new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3]; pev(ent, pev_origin, entOrigin); entOrigin[2] += 1.0; new Float:g_damage = 180.0 new Float:g_radius = 350.0 new victim = -1 while((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, entOrigin, g_radius)) != 0) { if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim)) continue; pev(victim, pev_origin, Origin); fDamage = g_damage - floatmul(g_damage, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), g_radius)); fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim); if(fDamage>0.0) ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim,ent, attacker, fDamage, DMG_BULLET ); if(player_misja[attacker] == 2||player_misja[attacker] == 7) player_expstat[attacker] += floatround(fDamage,floatround_ceil) } fm_remove_entity(ent); return FMRES_IGNORED }
np. public DeathMsg(id) { new weaponname[20] new headshot = read_data(3) read_data(4,weaponname,31)weaponname ma sie rownac "rakieta"
dzięki za pomoc.
@ref
Użytkownik Zielarz. edytował ten post 13.12.2011 20:54