Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytania na temat skinów modeli, tablic, bytów i indexu gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 11.12.2011 18:54

1. Jak nadać graczowi model, tylko że ze skinem (tak jak to np. w jb extreme)
2. W tutorialach nic nie znalazłem (troszkę było gdzieś wspominane ale dla mnie za mało) o tablicach, chodzi mi też o tablice wielowymiarowe, i jak mogę do danej tablicy dodać informację: id gracza, jego położenie; i ile potrzebuję "wymiarów"? Poprosił bym o jakiś tutek albo o wytłumaczenie, najlepiej z przykładem.
3. Jak stworzyć jakiś byt, bo w dokumentacji znalazłem z engine jak np. nadać mu model, czy dobrze to znalazłem czy źle.
4. Index gracza, czy każdy ma indywidualny od 1 do 32 i jeżeli się rozłączy od serwera to pozostaje ten index nieprzydzielony nickowi? Czy jak to w ogóle działa ten index, bo na początku rozumiałem lecz teraz gdy edytuję moda już się zagubiłem w tym :D.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 11.12.2011 19:14

4. Gracz przy łączeniu się dostaje wolny index w zakresie 1 - 32, kiedy wychodzi to index zostaje wolny (nieprzypisany) do póki nowy gracz nie wejdzie i nie zostanie mu przydzielony dany index. Nigdy nie będzie 2 graczy z takim samym index'ie na jednym serwerze. Index możesz potraktować jako unikalny numer gracza od momentu połączenia się go z serwerem do momentu rozłączenia się z nim.
  • +
  • -
  • 0

#3 K!113r

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 11.12.2011 20:05

A index 0 to wszyscy gracze np.

client_cmd( 0, "drop" )

?
Jeżeli dobrze myślę to pytanie 4. nieaktualne.

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych