Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pytania na temat skinów modeli, tablic, bytów i indexu gracza
Temat rozp.
K!113r
, 11.12.2011 18:54
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.12.2011 18:54
1. Jak nadać graczowi model, tylko że ze skinem (tak jak to np. w jb extreme)
2. W tutorialach nic nie znalazłem (troszkę było gdzieś wspominane ale dla mnie za mało) o tablicach, chodzi mi też o tablice wielowymiarowe, i jak mogę do danej tablicy dodać informację: id gracza, jego położenie; i ile potrzebuję "wymiarów"? Poprosił bym o jakiś tutek albo o wytłumaczenie, najlepiej z przykładem.
3. Jak stworzyć jakiś byt, bo w dokumentacji znalazłem z engine jak np. nadać mu model, czy dobrze to znalazłem czy źle.
4. Index gracza, czy każdy ma indywidualny od 1 do 32 i jeżeli się rozłączy od serwera to pozostaje ten index nieprzydzielony nickowi? Czy jak to w ogóle działa ten index, bo na początku rozumiałem lecz teraz gdy edytuję moda już się zagubiłem w tym .
2. W tutorialach nic nie znalazłem (troszkę było gdzieś wspominane ale dla mnie za mało) o tablicach, chodzi mi też o tablice wielowymiarowe, i jak mogę do danej tablicy dodać informację: id gracza, jego położenie; i ile potrzebuję "wymiarów"? Poprosił bym o jakiś tutek albo o wytłumaczenie, najlepiej z przykładem.
3. Jak stworzyć jakiś byt, bo w dokumentacji znalazłem z engine jak np. nadać mu model, czy dobrze to znalazłem czy źle.
4. Index gracza, czy każdy ma indywidualny od 1 do 32 i jeżeli się rozłączy od serwera to pozostaje ten index nieprzydzielony nickowi? Czy jak to w ogóle działa ten index, bo na początku rozumiałem lecz teraz gdy edytuję moda już się zagubiłem w tym .
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#2
Napisano 11.12.2011 19:14
4. Gracz przy łączeniu się dostaje wolny index w zakresie 1 - 32, kiedy wychodzi to index zostaje wolny (nieprzypisany) do póki nowy gracz nie wejdzie i nie zostanie mu przydzielony dany index. Nigdy nie będzie 2 graczy z takim samym index'ie na jednym serwerze. Index możesz potraktować jako unikalny numer gracza od momentu połączenia się go z serwerem do momentu rozłączenia się z nim.
#3
Napisano 11.12.2011 20:05
A index 0 to wszyscy gracze np.
?
Jeżeli dobrze myślę to pytanie 4. nieaktualne.
client_cmd( 0, "drop" )
?
Jeżeli dobrze myślę to pytanie 4. nieaktualne.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych