Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.12.2011 12:16
Witam mam pytanie.
Tak jak w temacie jak zrobić perk`a? Na nowego cod moda.
I jak zrobić klasę z wbudowanym perk`iem np. z awp snajper 1/1
Tak jak w temacie jak zrobić perk`a? Na nowego cod moda.
I jak zrobić klasę z wbudowanym perk`iem np. z awp snajper 1/1
Polskie Forum-GSM e-ForumGSM.pl
#2
Napisano 11.12.2011 12:43
Robisz tak jezeli chcesz dodać np; do obrońcy 1\1 z awp to robisz:
Bierzesz sma obrońcy i perku tam:
1. Sprawdzasz czy w sma obroncy sa include takie jak w perku
2. Sprawdzasz czy w perku nie ma: #define jezeli jest to dajesz po include
3. Sprawdzasz: public plugin_init() perku tamte linijki kopiujesz do public plugin_init() ale do sma klasy
4. na samym koncu dodajesz public-e czyli funkcje (np: public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) )
5. Tam gdzie jest ma_perk zamien na ma_klase
6 Powodzenia [Wiem ze to nie ejst super poradnik ale pisalem na szybko jak cos
]
7. Porównaj oba pluginy obronce z perkiem awp snajper i ten co jest pod spodem i zobaczsz rożnice ..
Tu masz jak to powinno wygladać po tym
Bierzesz sma obrońcy i perku tam:
1. Sprawdzasz czy w sma obroncy sa include takie jak w perku
2. Sprawdzasz czy w perku nie ma: #define jezeli jest to dajesz po include
3. Sprawdzasz: public plugin_init() perku tamte linijki kopiujesz do public plugin_init() ale do sma klasy
4. na samym koncu dodajesz public-e czyli funkcje (np: public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) )
5. Tam gdzie jest ma_perk zamien na ma_klase
6 Powodzenia [Wiem ze to nie ejst super poradnik ale pisalem na szybko jak cos

7. Porównaj oba pluginy obronce z perkiem awp snajper i ten co jest pod spodem i zobaczsz rożnice ..

Tu masz jak to powinno wygladać po tym

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Zaawansowany Obronca";
new const opis[] = "Widzi miny, ma 1\1 z Awp";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = -20;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 15;
#define DMG_BULLET (1<<1)
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
if(!pev_valid(ent))
return;
new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Użytkownik Acze edytował ten post 11.12.2011 12:52
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================



=================================
#4
Napisano 15.08.2012 12:43
Najszybszy poradnik, zrob klase 1/1 z broni i daj mu tylko awp.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych